Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 32 ah lading til trilling?

Startet av e-Golfer, lørdag 08. mars 2014, klokken 16:15

« forrige - neste »

Nuvolari

Sitat fra: veronica på onsdag 02. juli 2014, klokken 14:05
Jeg har produksjonsbekreftet bilt i uke 29 og kunne forvente bil i uke 32 mente selger.  Så det nærmer seg nå!

Så bra, da bør jeg kunne ha den samme uken.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Råde

Sitat fra: e-Golfer på onsdag 02. juli 2014, klokken 14:46
Bil ferdig produsert og kommet til Oslo. Overlevering asap :-)

Du må gjerne ta bilde når du får den og legge det i felgtråden. Så ser jeg hvordan det ser ut med e-Golf og 18" (hvis du ikke ombestemte deg mht felg, da).
e-Golf | X75D

Bawler

Sitat fra: e-Golfer på onsdag 02. juli 2014, klokken 14:46
Bil ferdig produsert og kommet til Oslo. Overlevering asap :-)

You lucky bastard! Grattis :)
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

MA

Vi fikk ikke konkret produksjonsuke, men her er hva selgeren skrev til oss:
"Nå ligger bilen an til å gå i produksjon tidlig i juli"
den er jo nå  ;D

torgrand

Snakker vi her utelukkende om biler merket med "Intro"?

e-Golfer

Min bil er merket INTRO i bestilling, ja.

Reiser på ferie i tre uker, så får ikke bilen før mandag når jeg er tilbake fra ferie. Skal poste bilder med 18" da :-)
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

LarryF

Bilen ferdig produsert og på toget til utskipningshavn. Selger antydet 2 uker til overlevering. Testet forhandlerens bil fra i går til i dag og vi gleder oss ikke noe mindre til bilen kommer. Den var som forventet en glimrende bil og selv om dekkstøyen var litt sterkere enn jeg hadde trodd blir dette snadder.
e-Golf, Pacific Blue, 2014 (uten varmepumpe)
Model X90D bestilt og bekreftet. Titan, 7 seter med AP, vinterpakke og hengerfeste

Råde

Var nettopp nede og beskuet to leveringsklare biler. En sort med hvitt skinn og en uranogrå. Så ikke så værst ut i andre farver. Så nå er det nok snart flere av dere som får en telefon. Går nå ellers å venter på varmepumpa mi, jeg da.
e-Golf | X75D

shb

Fått bekreftet produksjon 25.juli, levering da 25 august for ikke introbil, for broderen sin bil. Jeg venter på VP så for vi se hvor mye  senere den blir.
Tesla Model S Signatur P85 og Leaf Tekna 2014, blir byttet i en e-Golf med VP.

torgrand

Var hos forhandler i dag, og siden jeg nå har tatt bort varmepumpe rykker jeg frem til produksjon i uke 38 og bil i løpet av September.

Ohm

Sitat fra: torgrand på fredag 04. juli 2014, klokken 15:43
Var hos forhandler i dag, og siden jeg nå har tatt bort varmepumpe rykker jeg frem til produksjon i uke 38 og bil i løpet av September.

Uke 38 uten vp?   Lover dårlig for dem som skal ha varmepumpe det da. Da drøyer det nok, dessverre.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

Råde

Vet ikke jeg. Det er jo sagt at man beholder køen sin både med og uten VP, så hvis den aksepteres i uke 36 burde det vel være mulig å få snøen daler her i sør.
e-Golf | X75D

mortys

Da er (nesten) gledens dag kommet, har fått bekreftet at konebilen kan hentes i morgen kl1000. Ser frem til å se Oryx Perlehvit i virkeligheten, sammen med 19" titanfargede OEM S-line felger fra Audi kan det jo bli riktig så bra :)

Sonus

Så en limestone grå E-Golf på St.Olavs i Trondheim i dag. Den var fin. Veldig usikker på om vi gjorde rett i å bytte fra Limestone til Tungsten?

Råde

Sitat fra: Sonus på tirsdag 15. juli 2014, klokken 13:03
Så en limestone grå E-Golf på St.Olavs i Trondheim i dag. Den var fin. Veldig usikker på om vi gjorde rett i å bytte fra Limestone til Tungsten?

Har tungsten. Flott farve, så gled deg!
e-Golf | X75D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA