Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 32 ah lading til trilling?

Startet av e-Golfer, lørdag 08. mars 2014, klokken 16:15

« forrige - neste »

Bawler

Kan du linke til noen Durban felger, sånn at jeg er sikker at det er de jeg finner når jeg googler ;)
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

Råde

e-Golf | X75D

Bawler

Ok! :)

Meget pene, men syns fremdeles blade ser rå ut. Vi får se når jeg får bilen hehe
Haugesund
eGolf med VP og alt utstyr

havardr

NOen som vet hva leveringstiden på denne er nå om dagen, og om dette er noe forhandlere har til demo? Har prøvekjørt en Leaf, og må si jeg var ganske fornøyd med den, men e-Golf virker også litt spennende.

hans.ks

Om du leser tråden så finner du lett ut anslått leveringstid og at introbiler blir rullet ut i løpet av kort tid for prøvekjøring.
E-Golf med ventepumpe.

Careka

min forhandler sa i går at det ville ved bestilling nå ikke bli levert e-golf før uti januar,15 mens e-up var det rundt 3 mnd leveringstid på nå.
E-up,2015mod
P 85, 2014 mod

Kent

Da ringte akkurat forhandleren meg, bekrefta produksjon i uke 26.
Begynner å nærme seg nå altså :D
Sarpsborg - Night Blue E-Golf - 30.07.14
Reservert Tesla Model 3 - 01.04.16

poskare

Synd denne linken ikke fungerer...
http://www.volkswagen.co.uk/owners/track-my-order

Spurte Møller om det var mulig å få bestillingsnummeret de bruker mot VAG konsernet, men de mente at det ikke ville virke for norske bestillinger....
Jaja, da er det bare å mase på selgeren da! :P

iAnders

Yes, endelig er dato for produksjon satt, fra min selger:

Bilen er nå blitt produksjonsbekreftet i uke 26 fra fabrikken. Det betyr at estimert levering er i slutten av juli/begynnelsen av august. Alle de elektriske bilene er forsinket ca 1 måned, inkludert lanseringen her hos oss. Uke 26 er den første uken det produseres e-Golf til kunder, så dere er blant de første som vil motta bilen.

pere

Selger hos Møller ringte i dag og bekreftet levering uke 30-31. Bestilte 26/2.
e-Golf Intro 6.8.2014 solgt
Hyundai Kona electric 2019 solgt
Polestar 2 2020 bestilt

thomanie

Demobilen til forhandleren var kommet til Oslo før helga, og var allerede på vei til Trøndelag i dag. Besiktigelse og prøvekjøring om ikke lenge - noe som hjelper litt på ventetida til bekreftelse på produksjon og leveranse kommer... :)

T
2015 eGolf - Pacific Blue, sort skinn ++
2020 Audi e-Tron 55 - Glacier White, S-line, ++
TM3 reservert

lightningii

Må si jeg er ganske oppgitt over VW, det er første gang jeg bestiller en VW bil, mulig også den siste. Jeg har vært borti folk som har sett seg lei på forsinkelser fra VW og dermed avbestilt bil. Se på BMW's lansering av i3, kompis av som var svært tidlig ute å bestilte, han fikk bilen 3 mnd etter bestilling.
Nå fikk jeg oppdatering fra min lokale VW forhandler(som jeg er svært fornøyd med) jeg bestilte bilen min 26/2 Intro bil, la til VP i midten av mai(siden de flagget noen få uker lengre leveranse med VP) nå ligger det ann til leveranse en gang før jul. Dvs nesten 10 mnd!! etter inngått kontrakt. VW fremstår som et lite U-lands foretak som overhode ikke har kontroll over prosessene sine. ISO9001 (Quality Management systems) virker som er helt ukjent for dem! Jeg korrigerer min første setning fra oppgitt til forbanna. Det er sånn at jeg nesten angrer på at jeg ikke gikk for i3 nå, ikke pga bilen, men rett og slett pga dette useriøse greiene kalt VW!

Klykken

Bestilte i3 26. februar og den blir levert neste torsdag, 26 juni. To uker før tiden, egentlig. Smertefri handel det, med god oppfølging fra forhandler (Sulland i Trondheim). Er riktignok ikke alle som har hatt det slik her i Norge da. Noen av de som bestilte i3 med skinninteriør har fått forsinket bilene sine ganske betraktelig, pga skinnmangel bl.a..

Men det at du, lightningii, foretok en endring med VP midtveis kan være årsaken til at du har blitt forskjøvet. 14 dager etter signering hos BMW var det plent umulig å foreta endringer.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Råde

Så skjer det! Fikk melding fra møller nå:

Vår e-Golf demobil er på vei. Jeg tar kontakt for å avtale prøvekjøring

;D
e-Golf | X75D

Ohm

Mye rykter, hørte at Trondheim har fått demobilen sin, Oslo skal ha fått sin i går.
Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA