Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 32 ah lading til trilling?

Startet av e-Golfer, lørdag 08. mars 2014, klokken 16:15

« forrige - neste »

hans.ks

Så demobilen ute i trafikken her i Kristiansund senest for 1 time siden.
E-Golf med ventepumpe.

MrBacardi

Jeg kjørte forbi en autolink-lastebil fullastet med hvite el-golfer på tur sydover på E18 ved Holmestrand i går morges.
Test mine Android-apps: Bilsamler / Ladestasjon
Jeg koblet Teslaen til slack

2020 VW ID.3 1ST - Kø-nr 75
2017 Leaf 30 kWh - Utlevert april 2017
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

Ohm

Tesla modell 3 LR levert april 2019
Toyota Landcruiser 150 fra 2011

ea

Bestilte 3.3. Fikk mail fra selger i dag om mulig levering uke 47-52 uten vp, kanskje fra uke 50 med vp. Litt skuffende tatt salgsflesket om levering i juli-august i betraktning.

e-Golfer

Bestilte 25.02. Bilen er ferdig produsert og leveres om 3 uker. Bare så synd jeg er på ferie da. Bekreftet levering til meg 28.07.2014  ;D
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

Nickelilltroll

Jag var bland dom första som beställde e-golfen. Fick mail denna vecka att bil med vp startar produktion i u 45 med risk om ytterligare utsättelse....Helt ärligt!!!
Tredje utsättelsen sedan lovad leverans, ok med några veckor hit å dit MEN 7 månader?!?
Har nu beställt prövekörning av en Nissan Leaf på måndag. Det som jag stör och irriterar mig mest på är viljan att ge kompensation av förseningen från möller sin sida... >:( >:(
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Sonus

Sitat fra: Nickelilltroll på fredag 27. juni 2014, klokken 10:05
Jag var bland dom första som beställde e-golfen. Fick mail denna vecka att bil med vp startar produktion i u 45 med risk om ytterligare utsättelse....Helt ärligt!!!
Tredje utsättelsen sedan lovad leverans, ok med några veckor hit å dit MEN 7 månader?!?
Har nu beställt prövekörning av en Nissan Leaf på måndag. Det som jag stör och irriterar mig mest på är viljan att ge kompensation av förseningen från möller sin sida... >:( >:(

Vi er i samme situasjon, men vår forhandler har gitt oss leiebil til en veldig grei måneds pris og ett maksimumsbeløp for leie uansett hvor lenge vi må ha leiebilen. Vi får leiebil fra uke 30 og frem til vår E-golf med varmepumpe kommer. Vi valgt derfor å vente til bil med varmepumpe kommer.

Slik vi forstår det og som er nevnt tidligere i tråden vil testing av bil med varmepumpe skje først i uke 36. Om det ikke oppdages problemer vil biler med VP kunne settes i produksjon ganske raskt. Tror uke 45 er noe som Møller sentralt i Norge går ut med for å sikre seg etter at de nå har kommunisert mye forskjellig tidligere.

mortys

Vi bestilte bil 26/2 og den skal nå være ferdig produsert og Møller anslo levering i slutten av juli...
Etter en liten test av demobilen i går, kan jeg ikke annet enn å glede meg :)

Svg1974

I dag fikk jeg bekreftet overlevering 22/7. Er det lov å si at jeg gleder meg? ::)

Råde

Sitat fra: Svg1974 på tirsdag 01. juli 2014, klokken 21:36
I dag fikk jeg bekreftet overlevering 22/7. Er det lov å si at jeg gleder meg? ::)

Nei!   ;)
e-Golf | X75D

EV - Driver

Noen er heldigere enn andre! Håper å få min til jul.
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

MA

Kontrakten ble skrevet 26/2. Levering er nå planlagt uke 32, med et lite håp om uke 31  8)
Selgeren vår er på ferie til uke 30 og kommer da med ny info.

Nuvolari

Sitat fra: MA på onsdag 02. juli 2014, klokken 10:30
Kontrakten ble skrevet 26/2. Levering er nå planlagt uke 32, med et lite håp om uke 31  8)
Selgeren vår er på ferie til uke 30 og kommer da med ny info.

Vet du hvilken uke den produseres?
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

veronica

Jeg har produksjonsbekreftet bilt i uke 29 og kunne forvente bil i uke 32 mente selger.  Så det nærmer seg nå!

e-Golfer

Bil ferdig produsert og kommet til Oslo. Overlevering asap :-)
e-Golf bestilt 26.02.2014, levert 28.07.2014. Night Blue Metallic, 18" Durban + alt utstyr.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA