Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Dere som får bilene nå men bestilte før prisendring, inngår elektriske speil ?

Startet av Teslanewbie, fredag 07. mars 2014, klokken 14:27

« forrige - neste »

t0ffluss

P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Haa

Hentet min på fredag - den kom med el. speil (pluss en eller annen chrome-detalj i bakluken).
Bekreftet bestilling i sep 13
TMS 85, Mars 2014, Grønn

BlueS

Hentet bilen i Drammen 11. mars. Den kom med el.innfellbare speil.  Bestilt 18. sept.
Tesla S90D sort, levert 14.3.2017 Full AP2
Tesla S85 blå, levert 11.3.2014. Solgt mars 2017

Øggen

Sitat fra: Haa på onsdag 12. mars 2014, klokken 09:07
Hentet min på fredag - den kom med el. speil (pluss en eller annen chrome-detalj i bakluken).
Bekreftet bestilling i sep 13

Hva innebærer i denne "Chrome detaljen" egentlig??

Haa

På begge sider av "låse-hullet" i baklukerammen - dvs der baklukens lås møter bilen...
Der var det lagt krom og det var visstnok noe annet før (plast)

hvis det makes sense
TMS 85, Mars 2014, Grønn

ellholt

Disse crom detaljene kan må få kjøpt på Teslashop. Da har du fått de inkludert i bilen :-)
Grønn S85 med alt untatt luftfjæring og Alarm.
Finalized 15/9-2013, in production 9/1-2014, in transit 15/1-2014. Utlevert 27/2-2014 MED elektriske foldbare. speil :-). gamle S`en er solgt, ny S75D perlemorshvit med det meste av utstyr. utlevert 14 juni 2017

BMW850

Sitat fra: Carl Anton Stenling på onsdag 12. mars 2014, klokken 06:17
For å være helt ærlig så oppfatter jeg deler av denne tråden som for det meste off topic og i praksis spamming av forumet.

Forstår at det er enkelte som synes det er ubehagelig å motta tilbakemelding om dette, men det er normalt med noe selvjustis i forumsammenheng.

Carl Anton

Hvem er det du trur du er? "Off topic og spamming"?! For meg f. eks. hadde det vært kjekt med el. innfellbare speil. Derfor er det av interesse, og jeg slipper muligens å utvide garasjeporten. Det var ikke en "option" når jeg bestilte. Ellers synes jeg tråden er morsom ;)

Dersom du syntes denne tråden var så uinteressant for deg hadde det vel ikke vært så vanskelig og gått videre i stillhet, hadde det?
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Oddgur

Fikk min mandag 10. Med el. speil   ;D

Bestilt 30 sept. Produksjon rundt 16 januar

Orcuz

Min ble produsert i midten av februar så håpe virkeligheten jeg får med elektriske speil. Elsker den funksjonen på bilen jeg har idag, så kommer faktisk til å savne den om det ikke er med

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

janmb

Begynner vel å tegne seg et rimelig tydelig bilde at stort sett alle bilene som er levert ut produsert etter ca 15. januar har med elektriske foldespeil.

Så gjenstår det å se hvor lenge produksjonslinja har vært slik før de eventuelt har faset inn igjen de vanlige speilene.

Er elektriske foldespeil standard nå eller opsjon?
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

janmb

Stemmer. Da er det fullstendig mulig at de helt enkelt faset inn disse speilene i produksjonslinjen med tech i januar og fortsetter med det. Det ser hvertfall ikke ut til å ha vært noen huller ennå så lov å håpe.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

Carl Anton Stenling

Sitat fra: BMW850 på onsdag 12. mars 2014, klokken 10:12
Hvem er det du trur du er?

Jeg er en av de som leser innleggene i denne tråden.

Ber kun om at de som skriver innlegg tenker litt på leseverdien i tillegg til skrivegleden.

Dette er det siste innlegget jeg kommer til å poste i denne tråden.

Carl Anton
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

Teslanewbie

Sitat fra: Carl Anton Stenling på onsdag 12. mars 2014, klokken 19:42
Sitat fra: BMW850 på onsdag 12. mars 2014, klokken 10:12
Hvem er det du trur du er?

Jeg er en av de som leser innleggene i denne tråden.

Ber kun om at de som skriver innlegg tenker litt på leseverdien i tillegg til skrivegleden.

Dette er det siste innlegget jeg kommer til å poste i denne tråden.

Carl Anton

Kjære Anton, partypooper :-)

La nå folk få ha sine små gleder..
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA