Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oppdatert garanti og serviceavtale - tilbakevirkende kraft

Startet av Trond Arve, onsdag 05. mars 2014, klokken 15:57

« forrige - neste »

Trond Arve

Sparkesykkel i bagasjerommet har blitt en nødvendighet. Men etter å ha slitt ut to Head-sparkesykler på knappe to sesonger, tenker jeg å kjøpe kvalitet. Akkurat nå har jeg mest lyst på en KickPed; robust, enkel, niks designfjas. Noen som har andre tips eller erfaringer?
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

nofuelno

Sitat fra: Trond Arve på tirsdag 25. februar 2014, klokken 00:28
Sparkesykkel i bagasjerommet har blitt en nødvendighet. Men etter å ha slitt ut to Head-sparkesykler på knappe to sesonger, tenker jeg å kjøpe kvalitet. Akkurat nå har jeg mest lyst på en KickPed; robust, enkel, niks designfjas. Noen som har andre tips eller erfaringer?
Er du ute etter kvalitet og komfort, invester i en Micro Flex Air : http://www.skatepro.no/90-5205.htm
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

Trond Arve

Sitat fra: nofuelno på tirsdag 25. februar 2014, klokken 02:06
Er du ute etter kvalitet og komfort, invester i en Micro Flex Air : http://www.skatepro.no/90-5205.htm
Har sett på den også,  ser ut som en bra sparkesykkel. Men liker KickPed bedre, spesielt foldemekanismen. Kanskje noefuel.no kan importere KickPed?  ;D
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

nofuelno

Sitat fra: Trond Arve på tirsdag 25. februar 2014, klokken 09:45
Sitat fra: nofuelno på tirsdag 25. februar 2014, klokken 02:06
Er du ute etter kvalitet og komfort, invester i en Micro Flex Air : http://www.skatepro.no/90-5205.htm
Har sett på den også,  ser ut som en bra sparkesykkel. Men liker KickPed bedre, spesielt foldemekanismen. Kanskje noefuel.no kan importere KickPed?  ;D
KickPed ser jo veldig solid og bra ut ;) Er det dempeforinger mellom brett og ramme tro ?
Jeg liker godt den patenten til Micro der svikten i brettet utgjør en vesentlig del av støtabsorsjonen.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

Trond Arve

Sitat fra: nofuelno på tirsdag 25. februar 2014, klokken 22:23
KickPed ser jo veldig solid og bra ut ;) Er det dempeforinger mellom brett og ramme tro ?
Jeg liker godt den patenten til Micro der svikten i brettet utgjør en vesentlig del av støtabsorsjonen.
Usikker på dempeforinger, men hjulene skal visstnok være mjukere enn f.eks. Xootr, som skal gi god komfort: http://artofolivegreen.wordpress.com/2011/07/13/xootr-vs-kickped-folding-scooter-throwdown/
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

Trond Arve

Forøvrig bare å si fra om noen vil være med på bestilling og dele på frakt.
Pendler Son - Oslo med Leaf. Kjørt P106 siden 2009, solgt etter 4 år og 70.000 km.

Lekebil

bruker et longboard selv som ligger baki, hadde en sparkesykkel fra micro med fleks i treplata. treplata knakk å da var det bare brettet igjen. syns brette er greiere å ha med seg rundt en en sparkesykkel, men det er jo en smaks sak;)
Rød 2013 mod. Japan LEAF
WHAT I say here, STAYS here

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA