Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladekabel (sikkert igjen)

Startet av Kataton, onsdag 05. mars 2014, klokken 00:04

« forrige - neste »

Kataton

Hei,

Har fått tak i Hordaland sin klimaplan som er ute til høring. Er dette noe som styret i Hordaland El bil forening har sett på?
Her et et utkast vedrørende El biler:
"Eit nytt fokusområde er normallading for elbilar der elbilistar ikkje kan etablere eigen ladestasjon.
Det vil seie i burettslag, sameige, ved gateparkering og større bedrifter og arbeidsplassområde.
I område der godt kollektivtilbod ikkje er noko klimavenleg eller realistisk løysing vil privatbilen
framleis vere viktigaste transport-middel. Her bør fylkeskommunen ha eit særleg fokus på å legge
til rette for og fremje overgang til hybrid- og nullutsleppskøyretøy. Dette må skje i samarbeid
med kommunar og private aktørar, t.d. gjennom ei støtteordning. Særleg i distrikta kan samkøyring
med mobilapp og bestillingsbuss vere andre verkemiddel for å få ned bilkøyring og
klimagassutslepp. Statlege overføringar til investeringar i
infrastruktur for elbilar må aukast for å lukkast med den naudsynte utbygginga. Kommunar bør
innarbeide ei arealpolitisk retningsline om minst ein eigen straumkrets for framføring av straum til
normallading på parkeringsplassar i alle nybygg. For nybygg med større parkeringsanlegg bør kravet
vere at minst 20 % av parkeringsplassane skal ha uttak for normallading tilgjengeleg."


Løsningen er fremlagt slik:
"STRATEGI D: OVERGANG TIL TRANSPORTMIDLAR MED LÅGARE ELLER NULL UTSLEPP
14. Minst 20 % av alle lette køyretøy skal gå på ikkje-fossile drivstoff innan 2020, og 40 % i 2030.
15. Hordaland skal ha eit komplett nett av hurtigladestasjonar for elbilar i 2020 som gjer det praktisk å
køyre elbil i heile fylket, berre med korte ladestopp.
16. Parkeringsanlegg ved alle bustadområde og næringsbygg skal ha normallading for elbilar
17. Nye driftskøyretøy for offentleg bruk skal primært vere nullutsleppskøyretøy og sekundært vere
hybridkøyretøy, med mindre det ikkje er laga slike køyretøy som kan dekke behovet.
18. Ved framtidige anbod på kollektivtrafikk, ferjer og snøggbåt i Hordaland skal fylkeskommunen krevje
bruk av fornybar energi der det er mogleg.
19. Etablere samarbeid med drosjenæringa for å elektrifisere drosjetransporten.
20. Delar av fylket utan god kollektivdekning skal ha god tilrettelegging for låg- og nullutsleppsbilar.
21. Innan 2020 etablere landstraumstilkopling som tilbod for offshore fartøy og cruiseskip ved kai i Bergen
sentrum.
22. Innan 2025 etablere landstraumstilkopling for Hurtigruta.
23. Innføre differensierte hamneavgifter innan 2020.
24. Innan 2020 skal godstransport på sjø aukast med 20 %. Innan 2030 skal godstransport som går på
bane doblast og godstransport på veg reduserast tilsvarande.
25. Innan 2020 skal minst 20 % av persontransport ut av fylket austover og sørover over frå fly til buss og
bane.
26. Sjøfartsnæringa i Hordaland skal ta i bruk den mest klimavennlege sjøfartsteknologien, og skal innan
2020 vere den mest berekraftige sjøtransporten i verda."


Men det står ikke om de skal komme med støtte til etablering av ladestasjoner i pkt 16. Fikk nettopp tilsagn fra Bergen Kommune der jeg oppnådde 20 % støtte av totalkostnaden, dette er ikke mye og langt lavere enn hva Oslo Kommune gir. Vil fylkeskommune etablere ytterligere støtteordninger ved siden av Bergen Kommune?

Mhagen3

Hei

Dere har gjerne fått med dere Hordaland Fylkeskommune sin støtteordning for normalladepunkt til kommunder / borettslag / boligsameier?

Hvis ikke, så:
https://www.facebook.com/hordalandelbil/posts/235811799957260?stream_ref=10

Ellers så er elbilstrategien til Hordaland Fylkeskommune i det hele svært bra:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA