Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Helt utladet, både 12v og zebrabatteri

Startet av Otto, tirsdag 04. mars 2014, klokken 22:40

« forrige - neste »

Havebigfun

Sitat fra: jkirkebo på mandag 24. februar 2014, klokken 19:14
Sitat fra: jkirkebo på mandag 24. februar 2014, klokken 13:02
Sitat fra: Brede på mandag 24. februar 2014, klokken 10:51
Jeg fikk også bil i midten av desember, fikk da foratlt at leveranser av blått adapter skulle være ajour i løpet av januar.

Tror jeg ikke, jeg fikk bil 16.september og har hverken mottatt blått eller rødt adapter.

Hmm, lurer på om Tesla leser forumet her...

Et par timer etter at jeg skrev det over fikk jeg mail med beskjed om at de har både rødt og blått adapter til meg, og om jeg vil ha det tilsendt eller hente på Skøyen? :)
Jeg tviler- jeg fikk samme mailen -og har fått bilen samme dag som deg men har ikke yttret meg her og nå 8)

Veggen

Samme her, fikk nettopp beskjed om ankommet rødt adapter.
Blått fikk jeg tilsendt for et par uker siden.
Fikk min bil 9. september.

Otto

En liten oppdatering:

Da har jeg vært i kontakt med Tesla, og kompensasjon kr. 2500,- "ligger klart" til benyttelse. Spurte også angående rødt adapter, men det visste vedkommende ikke noe om. Han skulle derimot sørge for at noen ringte meg tilbake angående dette. En halv time senere kommer det mail om at rødt adapter er ventet inn neste uke, og det var bare å komme innom å hente :-)

Bra service og oppfølging :-)

Mvh
Otto
- Grønn P85 med "nesten" alt fra des. 13. Solgt aug 16.
- Mørkblå eGolf fra nov. 15.
- 2 x mod. 3 i reservasjon, 1 april 16 :-)
- Grønn P85D (ja, original!) fra sep. 16, med alt!
- Grønn P85D byttet inn hos Tesla til P90DL, fra des. 16, med alt!
- Aldri tilbake til fossil!

Mons

Sitat fra: Havebigfun på mandag 24. februar 2014, klokken 19:39
Sitat fra: jkirkebo på mandag 24. februar 2014, klokken 19:14
Jeg fikk også bil i midten av desember, fikk da foratlt at leveranser av blått adapter skulle være ajour i løpet av januar.

Tror jeg ikke, jeg fikk bil 16.september og har hverken mottatt blått eller rødt adapter.

Hmm, lurer på om Tesla leser forumet her...

Et par timer etter at jeg skrev det over fikk jeg mail med beskjed om at de har både rødt og blått adapter til meg, og om jeg vil ha det tilsendt eller hente på Skøyen? :)
Jeg tviler- jeg fikk samme mailen -og har fått bilen samme dag som deg men har ikke yttret meg her og nå 8)

Tydelig at de leverer ut adapter i leveringsrekkefølge. Jeg fikk også mail i kveld, og fikk levert ut bilen samme dag som dere, den 16, september. :)
Tesla Model X100D 2017
Tesla Model S P85+ 2013 - solgt

Celter

Jeg har ventet siden slutten av september på rødt adapter. Fikk nå beskjed, etter purring, om at det var ventet i slutten av mars, eller begynnelsen av 2. kvartal. Hva betyr det i "Teslatid" ? Før jul?
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Cronos

Ditto....

P85Sept 13
P85DMars 15Solgt
P85DMai 15Solgt
Model 331.03.16Reservert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA