Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 6,5"/10,2" hovedskjerm - oppdatering og oppgradering

Startet av Tommen, tirsdag 04. mars 2014, klokken 13:21

« forrige - neste »

Tommen

Har veldig lyst å prøve meg på en tur fra kvinnherad ( ligger litt fra Haugesund ) til strømstad. Eg har ingen problem ned til hurtiglader i bryne men forbi egersund å flekkefjord begynner rekkevidden å bli et problem.  Her må eg vel sikkert ha en stopp kanskje overnatting.  Men når eg har  hurtigladet  i  Kristiansand så sliter eg igjen mot sandefjord og båten til strømstad. Er det hurtiglader i strømstad ? Andre som har erfaringer med kjøring  langs sørlandskysten som kunne kommet med innspill. Kjører en nissan leaf euro.

Oddvar

Kommer lader i Flekkeford neste måned ,samt Mandal . Du kan lade i Sandnes og kjøre til Flekkeford ,men da uten noe særlig varme .
Så til Arendal er alt i box ,men derfra kjenner jeg ikke til ladere på vei til Horten / Moss ..
Lykke til :-)
Tesla S 85 2014
Ny Nissan leaf i 2013
Med webasto ... Wow nå suser det :-) solgt
Mvh Oddvar

snurre100

Er ladere ved Marché Rygge på begge sider av veien.Men da må du få deg et kort fra Ishavsveien.Det er også En Fortum hurtiglader på McDonald's restauranten vi Sarpsborg.Like ved Biltema.Så er det hurtiglader på Svinesundparken,også Ishavsveien.Finns 16A lading på Norby shoppingsenter.
Venter på Kia E Niro

Daeedor

Mener at kort fra "grønn kontakt" også fungerer på ishavsveiens stasjoner ? (litt usikker)

Tommen

det hadde vært heilt supert med en bekreftelse på de da eg har grønn kontakt kort, og helst vil slippe og kjøpe kort fra ishavveien siden de laderene er som regel langt utenfor mitt bruksområde.

fws

Hvis du skal kjøre Strømstad ferga kommer du ikke forbi noen av laderne i Østfold. Men hvis du tar turen om Østfold ville jeg skaffet meg kort fra fortum. Det er gratis å ha. De har ladere i Sarpsborg området. Ishavsveiene har jeg bare gitt opp. 
Ellers får du sikkert lade på hotellet hvis du skal overnatte.
Nissan Leaf Acenta
Norsk
Levert oktober 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA