Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Når får vi bilene våre? Legg dere inn i listen...

Startet av MindViruz, mandag 03. mars 2014, klokken 18:51

« forrige - neste »

MindViruz

Jeg forsøker å finne setetrekk til min 2014 mod Leaf.

På e-bay finner jeg mye som passer med 2013 mod Leaf, men til 2014 mod finner jeg mindre. Er det forskjell på setene i 2013 og 2014?

Daeedor

Tror setene er like. En eventuell grunn til at du ikke finner mange annonser for 2014 , er nok at de ikke er oppdatert. (Ville nok gått for 2014 annonsene , da det kan indikere at firmaet bak er ganske operativt...)

bjorn_2390

Hei. Er det setetrekk eller varetrekk du er ute etter? Greit å vite hva du kommer frem til etter hvert.
Oppdater tråden når du kommer videre, da  ;) ;)
Lykke til (vi er mange som er på jakt etter diverse til seter).
Blå Euro-Leaf (2012)

MindViruz

Sitat fra: bjorn_2390 på lørdag 22. februar 2014, klokken 14:37
Hei. Er det setetrekk eller varetrekk du er ute etter? Greit å vite hva du kommer frem til etter hvert.
Oppdater tråden når du kommer videre, da  ;) ;)
Lykke til (vi er mange som er på jakt etter diverse til seter).

Jeg må bare stille ett dumt spørsmål: Hva er varetrekk? :)

Jeg er ute etter trekk til å ta over setene, slik at jeg ikke skitner til seter med arbeidsbukse, og slik at min datter ikke griser til setene bak.

Jeg fant svart tekstiltrekk til alle setene for ca 400 inkl. frakt. Men det var kompitabelt med 2013 mod, og 2014 stod ikke nevnt. De var ikke verdens fineste da, men de gjør jobben ;)

For rundt 1000-2000 på ebay får du fine i falskt skinn ser det ut til. Men når fossilbilen har vert inne på verksted i 2 fulle dager uten at de aner hvorfor den går i nødmodus blir det for dyrt nå. (Opel er noe drit...)

Lysholm

Er nok ingen forskjell på 2013 vs 2014, men du må sikre at trekkene er for Leaf etter 07/2013, da de nye modellene kom (Tekna, Acenta, Visia). Mener de forbedret setene noe fra før 07/2013.
Hilsen Espen
Trondheim

Sort Nissan Leaf Tekna, reg 13.12.2013
Obsidian Black TMS 60D, reg xx.01.2017

PK

Jeg kjøpte på ebay fra usa, falskt skinn ca
600 kr ferdig levert. har 2013 mod bygget i Japan. Er forskjellige seter i min og min søster sin england bygde.
Uansett, setettekket var ikke noe perfect fit for å si det sånn, og ville passet like bra i begge bilene.

For øvrig kan du ta med at Nissan begynnte å bygge Leaf i usa og lever den oppgraderte versjonen før her i europa, så kjøper du fra USA kan det være de har enda en sete variant... Jeg kjøpte bevisst til en 2012 mod, for da produserte Nissan alle Leafene i Japan, så var sikker på at det ble rett... Men som sagt, tror trekkene ville passet uansett..er nok ikke så forskjellig...spørs hvor nøye du er :)
Frekhaug, 3 mil fra Bergen sentrum
Hvit Nissan Leaf (Eilif), (2013)
Brun Tesla Model S 85 (Tussla), (2015),
Tesla Model X reservasjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA