Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Priser på service - en sak for konkurransetilsynet

Startet av Cheetah, søndag 02. mars 2014, klokken 23:22

« forrige - neste »

Cheetah

Hei, jeg ser at detailing er et populært tema.
Som amatør innen feltet, så kjenner jeg svært lite til markedet og har derfor prøvd å søke etter dette på nettet, med svært varierende resultat.

Som Tesla eier er detailing plutselig blitt interessant og jeg ønsker å finne ut hvor det finnnes gode detailere i Oslo's nærområde.
Spesielt interessert er jeg i vedlikeholdsdelen av lakk/krom/"plastkrom-deler"/folie samt vask/polering etc.

Jeg håper derfor at det er mulig å få laget en liste over gode detailere, gjerne med anbefalinger.

Cheetah
- fastest land mammal on Earth  ;D

ebbrey

Anbefaler å lage en profil på http://www.detailersclub.no/ også legger du inn jobb ønskes utført der. De har eget forum for dette. Også kan du se på arbeider de har gjort tidligere, sammenligne tilbud og få det skikkelig utført.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Jimpec

Om man kjører litt vestover fra Oslo så kan man være trygg på at DavidRS leverer ihvertfall.
(Er vel rundt Lier/Drammen om jeg ikke husker feil)
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA