Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av Rio, tirsdag 25. februar 2014, klokken 16:53

« forrige - neste »

Rio

Men i dag kommer de ikke, og jeg er ikke 100% overbevist hva som forårsaker det. Det virker som om de kommer når appen er "seigere".

En bug er dog at "Lokasjon" hang seg der jeg var da jeg oppdaterte appen tidlig på kvelden. Jeg forsøkte å restarte telefonen, men det hjalp ikke. Så fjernet jeg "Lokasjon"-haken, og satt den tilbake, men lokasjonen kom faktisk ikke tilbake.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

gyathaar

Ja.. jeg greide å ødelegge lokasjonsoppdateringer da jeg fikset køing av knappene. Men jeg la ut en oppdatering for det i går kveld

Rio

Fikk en "IO Exception trying to read address" akkurat nå, med den nyeste versjonen. Det har jeg sett en gang eller to før.

Også, på enkelte adresser så står det "Null," som et av feltene.
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

gyathaar

Sitat fra: Rio på tirsdag 04. mars 2014, klokken 09:58
Fikk en "IO Exception trying to read address" akkurat nå, med den nyeste versjonen. Det har jeg sett en gang eller to før.

Også, på enkelte adresser så står det "Null," som et av feltene.
Ja.. har fått io exception en gang selv også.. og null en gang også (som regel der det ikke er definert noen 'by' )

IOexception tipper jeg er hvis man går skifter til å bruke wifi mens addressoppslaget pågår (eller lignende)...
Skal se litt på det til neste oppdatering...

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA