Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bygg din egen type2-ladestasjon for under 2000kr

Startet av stranger1891, mandag 24. februar 2014, klokken 09:47

« forrige - neste »

laumb

Anbefaler den som leier ut at leier selv ringer forsikringsselskap og tegner egen forsikring. Forsikringsagenten sender bekreftelse på Mail til utleier.

Jeg har gjort dette med en annen bil jeg lånte ut tidligere. Leier slapp vel med 1300 i forsikring For ei uke.

Dersom et smell leier er skyld i er et faktum, så går det på hans egen bonus.

stranger1891

Det høres bra ut :) Dato er jeg ikke sikker på her og nå. Men skal kontakte deg senere når vi (jeg og kona) bestemmer oss!

Sitat fra: MM på lørdag 15. februar 2014, klokken 01:24
Hvilken dato er det snakk om? Du setter igjen leafen hjemme hos meg og overlater nøkler til meg i mellomtiden antar jeg. Send pm så kan vi evt avtale.

T-Max

Er det virkelig ikke noen andre steder enn Avis og Hertz som leier ut Tesla her i landet?
2019-11 LEAF Tekna (leasing)
2013-09 LEAF Tekna 6,6 kW (solgt)
2007-01 Ford S-Max (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA