Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tilkoblet lading over lang tid

Startet av Gusse, søndag 23. februar 2014, klokken 18:57

« forrige - neste »

Gusse

Har noen andre med pianosort dash og interiør opplevd dette som lett å få striper i?
Oppdaget i dag når solen sto riktig på, at det var noen striper i dashbordet ved skjermen. Kan ikke komme på at jeg har brukt annet enn en fin fiberklut til å tørke av med. Ser også dette ved koppholder.
Noen fix tips her?

MyTess

Fryktet nettopp dette, selv om det er desidert penest finish!

Tuxedo

En god bilvoks?  Lakk er vel lakk... ;D  Jeg bruker bilvoks på boblebadet mitt med stort hell.  Ser ut som nytt hver gang.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Jimpec

C1 coating fungerer veldig bra.
Fiberklut på pianosort interiør bør man unngå. En sånn lett "flufferduster" burde fungere.

Polér opp og beskytt. Det burde løse det. Da kan muligens fiberklut brukes også.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Gusse

MrDriveby

Sitat fra: Jimpec på fredag 14. februar 2014, klokken 17:03
C1 coating fungerer veldig bra.
Fiberklut på pianosort interiør bør man unngå. En sånn lett "flufferduster" burde fungere.

Polér opp og beskytt. Det burde løse det. Da kan muligens fiberklut brukes også.

Noen tips til voks/ forsegling av carbon interiør? :)
TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

Jimpec

2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA