Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Reduksjon i batterikapasitet?

Startet av bakskj, fredag 21. februar 2014, klokken 11:05

« forrige - neste »

bb

Jeg fikk nettopp en Mennekes-kabel fra ranger nå. Jeg har ikke hatt ladeproblemer annet enn at når ladingen er ferdig og jeg venter for lenge så får jeg 12 V low. Denne nye kabelen er praktisk på to måter. For det første går den inn på offentlige stolper fordi den ikke er så bred (med UMC må jeg bruke en liten skjøteledning fra Clas Ohlson). Og for det andre skal start, stopp og vedlikeholdslading fungere. Jeg får nevne dette på min neste video.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

andyco

Fikk min kabel av ranger idag. Ikke hatt noen problemer, men fikk kabel allikevel. Levert hjemme - strålende service
Model S Performance, Dolphin Grey, 21", All in
Delivery 30.08.2013 :)
Finalized 11.4.2013
Invoice #189
Order 5.6.2011

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA