Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladepunkt hjemme, vanlig stikk, salto boks eller finnes det noe bedre?

Startet av Cowboystrekk, torsdag 20. februar 2014, klokken 20:34

« forrige - neste »

jazzwheel

Sitat fra: Cookie Monster på mandag 11. april 2016, klokken 12:34
VFS1 er blant de lettere av de vanlige alu felgene til Vossen. Skal man ha veldig lette felger må man gå for de smidde (forged) utgavene. Men det koster fort 50-60 000 bare for felgene uten dekk ;D
Har sikla på TSW Bathurst som veier 11kg for 20" i 10" bredde. Men.. de koster 8000kr fra importøren, før de går til utsalgssted så da snakker vi fort prisen du nevner.

MyMuffin

Noen her som har erfart "TPMS system need service - contact tesla" som ikke gir seg?

Fikk med feilprogrammerte TPMS sensorer, men disse skal nå være riktig programmert. Har kjørt i flere dager nå men feilmeldingen gir seg ikke.

Og ja, jeg har kjørt "reset tpms" prosedyrene flere ganger, får alltid TPMS reset succesfull uten at det fjerner feilmeldingen i dash.

2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

Siggen

Sitat fra: jazzwheel på mandag 11. april 2016, klokken 13:10
Sitat fra: Cookie Monster på mandag 11. april 2016, klokken 12:34
VFS1 er blant de lettere av de vanlige alu felgene til Vossen. Skal man ha veldig lette felger må man gå for de smidde (forged) utgavene. Men det koster fort 50-60 000 bare for felgene uten dekk ;D
Har sikla på TSW Bathurst som veier 11kg for 20" i 10" bredde. Men.. de koster 8000kr fra importøren, før de går til utsalgssted så da snakker vi fort prisen du nevner.

På TSW i Norge er det forholdsvis gode rabatter å hente. På Bathurst bør de som har firmaavtale nærme seg rundt 40% rabatt på villedende utsalgspris.

Prisen hos felgimport er de prisene forhanlderne til felgimport, ferdig levert, skal rabbatere utifra. ;)

jazzwheel

Ok, jeg har ikke funnet noen som forhandler TSW Bathurst så har ingen priser å forholde meg til. Er det noen som kjenner til noen?

OleBrumm

Sitat fra: jazzwheel på mandag 11. april 2016, klokken 15:43
Ok, jeg har ikke funnet noen som forhandler TSW Bathurst så har ingen priser å forholde meg til. Er det noen som kjenner til noen?

Jeg tror DEKK1 kan skaffe TSW felger :)
VOSSEN VFS2 22" (22*9/22*10.5)     FALKEN FK453  245/30 & 295/25    LOWERING LINKS

70D

Hei
Jeg skal ha dette settet på bilen min. Venter på dekk bare. Felgimport har akkurat hatt kampanje på disse og min pris ble særdeles bra. Kjøper alt gjennom dekkmann på furuset utenfor Oslo.

20" i gloss gunmetal med conti sportcontact 6. Kan legge inn et bilde bare dekka kommer.

Sitat fra: jazzwheel på mandag 11. april 2016, klokken 15:43
Ok, jeg har ikke funnet noen som forhandler TSW Bathurst så har ingen priser å forholde meg til. Er det noen som kjenner til noen?

kjolnerdomen

Sitat fra: 70D på mandag 11. april 2016, klokken 17:46
Hei
Jeg skal ha dette settet på bilen min. Venter på dekk bare. Felgimport har akkurat hatt kampanje på disse og min pris ble særdeles bra. Kjøper alt gjennom dekkmann på furuset utenfor Oslo.

20" i gloss gunmetal med conti sportcontact 6. Kan legge inn et bilde bare dekka kommer.

Sitat fra: jazzwheel på mandag 11. april 2016, klokken 15:43
Ok, jeg har ikke funnet noen som forhandler TSW Bathurst så har ingen priser å forholde meg til. Er det noen som kjenner til noen?

Lyst til å dele denne særdeles gode prisen?

Siggen

Sitat fra: kjolnerdomen på tirsdag 12. april 2016, klokken 01:11
Sitat fra: 70D på mandag 11. april 2016, klokken 17:46
Hei
Jeg skal ha dette settet på bilen min. Venter på dekk bare. Felgimport har akkurat hatt kampanje på disse og min pris ble særdeles bra. Kjøper alt gjennom dekkmann på furuset utenfor Oslo.

20" i gloss gunmetal med conti sportcontact 6. Kan legge inn et bilde bare dekka kommer.

Sitat fra: jazzwheel på mandag 11. april 2016, klokken 15:43
Ok, jeg har ikke funnet noen som forhandler TSW Bathurst så har ingen priser å forholde meg til. Er det noen som kjenner til noen?

Lyst til å dele denne særdeles gode prisen?

kjolnerdomen

Sitat fra: Siggen på tirsdag 12. april 2016, klokken 07:13
Sitat fra: kjolnerdomen på tirsdag 12. april 2016, klokken 01:11
Sitat fra: 70D på mandag 11. april 2016, klokken 17:46
Hei
Jeg skal ha dette settet på bilen min. Venter på dekk bare. Felgimport har akkurat hatt kampanje på disse og min pris ble særdeles bra. Kjøper alt gjennom dekkmann på furuset utenfor Oslo.

20" i gloss gunmetal med conti sportcontact 6. Kan legge inn et bilde bare dekka kommer.

Sitat fra: jazzwheel på mandag 11. april 2016, klokken 15:43
Ok, jeg har ikke funnet noen som forhandler TSW Bathurst så har ingen priser å forholde meg til. Er det noen som kjenner til noen?

Lyst til å dele denne særdeles gode prisen?

Cookie Monster

Hørtes litt vell billig ut ja :o ca 12 000 er jo det man må ut med bare for Pilot Super Sport dekkene.
2015 P85D

Siggen

Sitat fra: kjolnerdomen på tirsdag 12. april 2016, klokken 08:54
Sitat fra: Siggen på tirsdag 12. april 2016, klokken 07:13
Sitat fra: kjolnerdomen på tirsdag 12. april 2016, klokken 01:11
Sitat fra: 70D på mandag 11. april 2016, klokken 17:46
Hei
Jeg skal ha dette settet på bilen min. Venter på dekk bare. Felgimport har akkurat hatt kampanje på disse og min pris ble særdeles bra. Kjøper alt gjennom dekkmann på furuset utenfor Oslo.

20" i gloss gunmetal med conti sportcontact 6. Kan legge inn et bilde bare dekka kommer.

Sitat fra: jazzwheel på mandag 11. april 2016, klokken 15:43
Ok, jeg har ikke funnet noen som forhandler TSW Bathurst så har ingen priser å forholde meg til. Er det noen som kjenner til noen?

Lyst til å dele denne særdeles gode prisen?

jazzwheel

Med TSW Bathurst? Har du navnet på forhandleren, eventuelt på PM?

Siggen

Sitat fra: jazzwheel på tirsdag 12. april 2016, klokken 13:24
Med TSW Bathurst? Har du navnet på forhandleren, eventuelt på PM?

Lurer på om det var Dekkbutikken eller noe lignende(?) Kona var rundt å sjekket priser over alt og skulle ha de felgene. En av forutsetningene var at de som hun handlet av skulle kjøpe de 18" dekka F11 var levert med. Mener hun fikk rundt 4500- 5000kr for dem. Jeg mener ganske bestemt at ho gav rundt 12500 +mva for dem når alt ble summert opp..

En annen ting er jo at dette snart er ett år siden og TSW handles i $( og den var noe lavere da)

70D

Syntes det virket ekstremt billig for felger og dekk. Jeg har ikke tilbudet fremfor meg men mener vanlig pris er 6700 + mva pr. felg og jeg gir rundt 4300 inkl. mva pr felg. Mine felger er 9".

Mener det totalt med dekk og TPMS ender på rundt 33' / 33'. Da med Continental SportContact 6.

kjolnerdomen

#1499
Ja, 12500 pluss mva inkludert dekk - da har du gjort en god deal!

Dekkmann på Skjetten kan selge meg dem for 3800,- eks mva, kun felgene. Ifølge dem var fullpris over 6000,- eks mva.

Noen som har TSW Bathurst? Som kan legge ut bilde? Setter pris på om du legger ut bilde når du får dine, 70D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA