Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tekstil seter vs preformance skinn

Startet av satheesh.net, torsdag 20. februar 2014, klokken 18:03

« forrige - neste »

satheesh.net


satheesh.net

Sitat fra: finn_roen på onsdag 01. oktober 2014, klokken 22:36
Har en samsung Ative S som ikke er i bruk lengre, skal installere appen på denne seinere i dag :)

Fått WP8.1 på den?

petersv

Joda Ativ S har 8.1.1 med DP-deltagelse (phun intended ;) )

satheesh.net


petersv

Elon får ikke all morroa alene med feilslåtte forkortelser ;)

satheesh.net

#65
ENDELIG! Dere finner nå nyeste versjon (1.0.8.5) av Tesla Companion i Store. ;D

Tusen takk for tålmodigheten deres! ;)

Arnta

Hva er nytt i den nye versjonen? Sitter på jobb og har ikke tilgang til telefonen før noen dager.  ::)
Model S 85 Pearl White

petersv


satheesh.net

Sitat fra: Arnta på mandag 27. oktober 2014, klokken 08:03
Hva er nytt i den nye versjonen? Sitter på jobb og har ikke tilgang til telefonen før noen dager.  ::)

Sitat fra: petersv på mandag 27. oktober 2014, klokken 08:45
Savner også changelog i beskrivelsen av appen. :)

Uff da, beklager, glemte å legge inn nyhetene. :-[

- Mobil keyless start
- Synkronisering av kalender

;D

Sitat fra: Sven-Erik på mandag 27. oktober 2014, klokken 10:32
Jeg har 1.0.7.6
Men hvordan får jeg oppdatert?

Den skal ligge ute på Store -> http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/tesla-companion/3ea4b242-30e2-44f1-9a98-3161c9d259cd

Øggen

For ikke å glemme at det nå står: Tessie når jeg åpner appen

satheesh.net

Sitat fra: Sven-Erik på tirsdag 28. oktober 2014, klokken 20:33
Sitat fra: satheesh.net på mandag 27. oktober 2014, klokken 18:49
Sitat fra: Sven-Erik på mandag 27. oktober 2014, klokken 10:32
Jeg har 1.0.7.6
Men hvordan får jeg oppdatert?
Den skal ligge ute på Store -> http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/tesla-companion/3ea4b242-30e2-44f1-9a98-3161c9d259cd
Jeg har prøvd både via telefon og pc, (ved å klikke på linken du oppgir, og ved å søke med forstørrelsesglasset,) men får bare valg for å dele, ikke for å oppdatere.
Det kan da ikke være så tungvint at jeg må av- og så re-installere?
Edit:
Hjalp ikke å slette og installere på nytt heller.
Har fortsatt Ver. 1.0.7.6

Altså, v1.8.0.5 fungerer kun på WP 8.1. V1.0.7.6 er den siste releasen for WP 8.0. Det samme gjelder for Windows Pro/RT også. :)

Er det en spesiell grunn for at du ikke har oppgradert til 8.1? ??? Den gir så utrolig mye nyttige funksjoner.

facere

Vil bare hive meg innpå og takke for utviklingen her, fungerer stort sett strålende! Merker Teslaen klager litt over at "calender is not updated", men den har da synket stort sett det som er.

Bra jobbet!

satheesh.net

Flott - bare hyggelig!

Forresten - sjekk manuelt et par ganger til. Det er mulig det ligger noen flere oppdateringer også. ;)

Dennis

Noen som vet hvorfor Tesla Companion appen er borte fra Windows Phone app butikken?  :-\

petersv

Tesla har endret innloggingen, så den fungere ikke lengre tror jeg.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA