Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Skrytebilder! :)

Startet av VL, torsdag 20. februar 2014, klokken 01:05

« forrige - neste »

Knotten

Hvis du er skjelden nedover den veien ville jeg satset på 'klippekort', 10 klipp for 500 kroner.

Hvis du tror dette er et engangstilfelle eller nesten så, ville jeg satset på å lade på Halhjem, evnt. begge veier og glemt Heiane.
Nissan Japan Leaf, blå, siden juli 2013, foreløpig 88000 km - dette er moro!!
UM-EVSE ladekabel uten kladd-forskjellen på 10A og 16A føles større enn ventet!

El gresstrimmer
El tannbørste..

VL

Tror jeg går for å lade på haljem begge veiene ja : - )... Men det er vel stor pågang der?
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

MindViruz

Det som er rart er at å kjøpe strøm til bilen noen steder er dyrt i forhold til diesel per km...

Knotten

Sitat fra: VL på torsdag 13. februar 2014, klokken 16:06
Tror jeg går for å lade på haljem begge veiene ja : - )... Men det er vel stor pågang der?

Sist gang, for nøyaktig en uke siden, var jeg uheldig, en meget hyggelig Leaf eier hadde akkurat startet lading, så jeg ´måtte´vente en stund mens vi hadde en meget hyggelig prat.
Dette er første gang av ca 12-15 ganger jeg har ladet der.. ;D
Nissan Japan Leaf, blå, siden juli 2013, foreløpig 88000 km - dette er moro!!
UM-EVSE ladekabel uten kladd-forskjellen på 10A og 16A føles større enn ventet!

El gresstrimmer
El tannbørste..

Kim Amlien

Skal visst være ett ladekort du kan låne inne på Shell stasjonen på Heiane. Siden det bare er en lader med betaling mellom Bergen og Stavanger så tror jeg andelen abonnenter er relativt liten. Tipper det kortet kommer til å ligge der til SMS-løsning er på plass. Så bare gå inn og spørr så får du ladet gratis.
Stord
Svart Nissan Leaf 2012

VL

Takker Takker : )! Supert om det går da : - ) Har du prøvd dette selv?
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

Kim Amlien

Nei, bruker ikke hurtiglading da jeg ikke har behov for det. Lader hvis jeg skal til Stavanger med da blir det i Aksdal.
Stord
Svart Nissan Leaf 2012

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA