Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oppdatert garanti og serviceavtale - tilbakevirkende kraft

Startet av GotMeTeslaMS, tirsdag 18. februar 2014, klokken 14:20

« forrige - neste »

OW

Jeg er i prinsippet enig i at norske forhandlere kanskje kunne tilby bedre service på forhandlersiden, men med forhandlere tror jeg ikke vi hadde sett den prisen på Model S som vi ser i Norge i dag. Se på Nissan. Hvorfor har Leaf fått den prisen den har i Norge? Det er greit at ting er dyrer i Norge enn i USA, men det er måte på - eneste årsaken til dette er grådighet. Det er ikke utenkelig at denne grådigheten ville fått grobunn i Norge for Tesla også. Jeg personlig er veldig glad for at Tesla velger egne veier, og på sikt så tror jeg overhode ikke på at norske forhandlere gjør en bedre jobb. De Tesla-ansatte som ikke kan så mye om el-bil, vil få den opplæringen, eller finne seg en annen jobb på sikt.
Model S P85 perlehvit, 19", sort og CF interiør, CF spoiler, panorama, tech-pakke, parkeringssensor, lydstudio, sikkerhetspakke, lyspakke og pakkehylle.

Oreo

Sitat fra: Balrog på tirsdag 11. februar 2014, klokken 12:28
Aller best hadde vi forbrukere vært tjent med at Tesla solgte til bilforhandlere slik at hvilken som helst bilselger også kunne selge deg Tesla. Da hadde det blitt priskonkurranse på Teslaen og "forhandlermarginen" hadde blitt en fungerende markedspris.
Da kan jeg bl.a. anbefale www.carpoint.no. De gir deg sikkert den feelingen mange vil ha av å gå inn i en butikk og handle. Regn med et tilslag på ca 30k eller hva nå dem tar?
Forøvrig kan jeg godt selge min bil med alt det nevnte manglene som trådstarter oppramser, levert hvorsomhelst i landet. Regn med et klekkelig påslag.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

Kagex

Hvis ts vil så kan ts ordne med alle papirer, for 30 000 kan jeg hente bilen og levere bilen hjem til deg. tar ingen ansvar for skader som forekommer eller fabrikkskader som må sjekkes ved levering.
P29687

Teslafrank

Trådstarter:

Dette er sutring, bagateller og litt dumt å konkludere på denne måten.

Utfordringer er der, men bevares, dette synes jeg du må tåle.

Jeg fikk endret tidspunkt 7 ganger, utleveringssted på 54 mil, skade på bilen når jeg skulle hente den, ikke skilt på ved levering ++++

MEN:  Har aldri opplevd så stor vilje til å rette på feil som Tesla har vist, og sist, ja da kjørte sjefen sjøl i Trondheim fra Lade til Ålesund om natten for å levere ny UMC til meg!!

Jeg har vært tydelig på kritikk til Tesla, men eier 2 i dag, og har aldri vært mer fornøyd. Jeg har hatt over 60 biler og jobbet som markedssjef i en avdeling til norges største bilimportør, så jeg kan litt om servicenivået (mangel på) blant norges forhandlere.

Ingen tvinger deg til å eie en Tesla, selg den, så tjener du nok noen kroner også:)

Bjørn

Sitat fra: Teslafrank på torsdag 13. februar 2014, klokken 21:27
Trådstarter:

Dette er sutring, bagateller og litt dumt å konkludere på denne måten.

Utfordringer er der, men bevares, dette synes jeg du må tåle.

Jeg fikk endret tidspunkt 7 ganger, utleveringssted på 54 mil, skade på bilen når jeg skulle hente den, ikke skilt på ved levering ++++

MEN:  Har aldri opplevd så stor vilje til å rette på feil som Tesla har vist, og sist, ja da kjørte sjefen sjøl i Trondheim fra Lade til Ålesund om natten for å levere ny UMC til meg!!

Jeg har vært tydelig på kritikk til Tesla, men eier 2 i dag, og har aldri vært mer fornøyd. Jeg har hatt over 60 biler og jobbet som markedssjef i en avdeling til norges største bilimportør, så jeg kan litt om servicenivået (mangel på) blant norges forhandlere.

Ingen tvinger deg til å eie en Tesla, selg den, så tjener du nok noen kroner også:)

+1

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA