Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nettradio

Startet av Rawen76, mandag 17. februar 2014, klokken 13:33

« forrige - neste »

Li-Ion

Er det slik Rdio ikke funker på annet enn spillelister på musikk som lingner på det du vil høre på? Helt meningsløs tjeneste i så fall... Prøvde i hele dag å finne en sang - men fikk vel egentlig ALT annet en den sangen jeg ville spille... I D I O T I S K....

Eller er det som vanlig jeg som ikke har skjønt noe...?    ;D
Be afraid...

Knut Erling Øen

Sitat fra: kennethl på lørdag 29. mars 2014, klokken 19:05
Full funksjonalitet er ikke inne ennå fikk jeg beskjed om da jeg hentet bilen på tirsdag, kommer med innlogging og full versjon etterhvert.
Håper det! For slik det er nå blir det mer som en radiokanal med favorittmusikk... :-\ Lyden er imidlertid ok så lenge man velger "best quality" :)
S85 fra mars 2014 til mars 2015. P85D+ fra mars 2015. Mod 3 fra mars 2016. Cybertruck bestilt 23. nov 2019.

kennethl

Hele stereo-interfacet er jo livsfarlig, er så mye trykking for å bytte f. Eks fra fm til aux osv...

Øyvind.h

Sitat fra: kennethl på mandag 31. mars 2014, klokken 21:11
Hele stereo-interfacet er jo livsfarlig, er så mye trykking for å bytte f. Eks fra fm til aux osv...
Hvorfor bytter du ikke bare på rattet? Ett trykk på høyre scrollhjul, bla ned til bunn, trykk og velg kilde?
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

krister461

Sitat fra: Li-Ion på mandag 31. mars 2014, klokken 20:45
Er det slik Rdio ikke funker på annet enn spillelister på musikk som lingner på det du vil høre på?
Nei. Om du vil høre sang X så vil Rdio først spille sang X, så sant den er i biblioteket, og deretter sanger som ligner på sang X. Om ikke den har sang X i sitt bibliotekt så vil den gå rett på å spille lignende sanger. :)

Per Magnus

Er det noen som har logget inn med eget Rdio abb? Får en da muligheten til å spille av et helt album (etter eget valg :) ) ?
Model X - 90

P85D+

Testet en god del. Eget abonnement. Funker ok på IPad men i bilen er det som tidligere beskrevet. Kan søke opp en melodi - deretter er er det bingo.

Internettradio +

Får håpe dette er versjon 0,001 alfa

Er ett lysår fra Spotify
P85D og 85D

laumb

Jeg elsker rdio.
Utrolig deilig å finne en låt jeg vil høre og deretter slippe maset med "den!", "ikke den!" Etc. Bare nyte. Tommel ned på de som suger og tommel opp på de virkelig gode.

Eneste jeg ikke liker er at tommel ned = neste sang. Kunne godt hørt ferdig sangen selv om den blir stemt ned.

Zneip

Jeg også liker rdio - og den fungerer vel på samme måte som slacker gjør i US bilene etter det jeg har forstått. Det blir jo som en (eller flere) radiokanal(er) som spiller musikk du liker, og som lærer smaken din bedre etterhvert som du har stemt tommel opp/ned. Hadde ikke sagt nei takk til spotify på 17-tommer'n, men synes rdio er flotte greier....og reklamefritt :D
Nord Trøndelag | X90D

Brede

Er Rdio lenket opp mot førerprofil?
Jeg og fruen har ikke helt samme musikksmak  :P

Gusse

Sitat fra: Brede på onsdag 02. april 2014, klokken 11:19
Er Rdio lenket opp mot førerprofil?
Jeg og fruen har ikke helt samme musikksmak  :P
Godt spørsmål :)

Quattro

I forbindelse med problemer med rdio etter overlevering av bilen (fungerer nå), klagde jeg på funksjonaliteten, de jobber med saken for å forbedre brukergrensesnittet.

En annen ting jeg satt igjen med etter samtalen med tesla, jo flere som gir beskjed om forbedringer, jo raskere vil det implementeres;-). Jeg nevnte forøvrig parkeringssensorer forbedringer, se egen tråd...
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

educk

dere som gjort egen profile før Rdio. får dere det registrert att tesla betaler eller kjører dere bare gratis versjonen som stopper etter 6 måneder eller vad det er?
S85 Multi-coat red

sindrej

Testa RDIO i går og noe mer ubrukelig møl har jeg ikke vært borti.  (Nesten) totalt nytteløst.  For meg er det jo omtrent bare å velge en rockekanal på internett så har jeg akkurat like god "kontroll" (eller mangelen på sådan) over hva som spilles.  Jeg klarte kun å spille EN sang av det jeg ville uansett samma faen hva jeg prøvde.  Søkte opp et album av en gruppe (forøvrig The Black Keys, som er i eksempelet på veiledningen) og trykte play, hvor da RDIO prompte begynte å spille en sang FRA ET ANNET album enn det jeg valget  ::) ::) ::)  Jeezzzz >:(

Back to the usb-stick sier jeg bare  ::)

NordicMaster

Kan noen si meg hvilket brukernavn og passord jeg skal bruke for Rdio? (min egen gratiskonto var ikke støttet)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA