Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nettradio

Startet av Rawen76, mandag 17. februar 2014, klokken 13:33

« forrige - neste »

Chlangum

@Anew

Okey, jeg har ikke opplevd det med 6.0. Kjedde med meg lenge før oppdateringen kom. Men lydkvaliteten på min står fortsatt på medium så det skal vel spilles mye da før man overstiger 5GB.

Men hvis du mener at du ikke har brukt opp pakken så må det nesten vere noe annet. Har dessverre ikke noe teorier der :-(
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Lokführer

Noen som abonnerer på rdio?
Får man høyere oppløsning og evt større valgmuligheter med abo?
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

christian1986

Nei, kun standardkonto som er tilgjengelig per nå.

Etterhvert utrolig irriterende at de ikke satser på selve GUIet. Jeg ser den at de er en liten bedrift, men hallo.. Ingenting har nå skjedd på et år. Webleseren er fremdeles søppel, radio/mp3/nettradiodelen er fremdeles møkk og ingen nye apps utover kalenderen.

På meg virker det som om de har begynt å bli late...

Lokführer

Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Car-El

Sitat fra: Lokführer på lørdag 20. desember 2014, klokken 23:46
Underskriftskampanje?

Nei, dem forsvinner vel ut av markede...   (Les: konkurs)
Så overtar noen nye som er litt bedre.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

MaW

Ser at dere skriver at Tesla ikke støtter Spotify, men mener dere da at man ikke kan få "installert" spotify i bilen eller er det slik at vist jeg plugger til en AUX kabel og spiller av fra spotify på tlf min så funker ikke det?

Tuxedo

Det er ingen AUX-inngang i bilen.  Du kan koble mobilen til via Blåtann og streame Spotify fra mobilen.  Men du må da fikle med mobilen for å velge spilleliste.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

MaW

Det er ikke det nei :( dårliger greier. Men så lenge det fungere fint og koble til bie blåtann så går det greit. Men når man først har valgt spilleliste på tlf, kan man trykke på ratter for neste sang? eller er det ikke kompatibelt i det hele tatt?
Og noe jeg like godt i min nåværende bil er at jeg har en kabel som kobler i både usb og aux samtidig som gjør det mulig for at Iphone kan lade i bilen og spille sanger direkte via kabel. Kan man lade iPhone via USB i tesla? elelr er det som i de aller fleste biler at det ikke fungerer?

overlay

Når man har begynt å spille en spilleliste kan man hoppe fremover og bakover via rattet eller skjermen :)

Tuxedo

Sitat fra: MaW på søndag 08. mars 2015, klokken 16:27
Kan man lade iPhone via USB i tesla? elelr er det som i de aller fleste biler at det ikke fungerer?
Bilen har to USB-porter, og jeg går ut fra at iPhone lader fint.  Det er i hvertfall ingen problemer å lade min Sony.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Tai

Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

MaW

Hørest bra ut, da gjenstår det bare å få bilen da :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA