Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Nettradio

Startet av Rawen76, mandag 17. februar 2014, klokken 13:33

« forrige - neste »

Bonefish

Har samme problemet. Spiller 2-3 sanger så stopper det opp.
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

sirtom

Sitat fra: Sunnmøring på torsdag 24. april 2014, klokken 08:36
Flere som har problem med at lyden forsvinner på RDIO, mens det ser ut på skjermen som sangene lastes ned og spilles av?

Min har begynt å oppføre seg slik de siste dagene. Er et par sekunder med lyd før det blir stille, sekundtellingen fortsetter dog.
Har generelt sett merket treghet i det meste av ekstern kommunikasjon de siste dagene.. Både rdio og tunein er så som så. Har restartet det som er å restarte, men hjelper lite.

Hyperstress

Når det hakker eller henger så hjelper det vanligvis å trykke pause litt og play igjen. (Men det burde jo helst ikke vært nødvendig.)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

runekm

Flere som har problem med at lyden forsvinner på RDIO, mens det ser ut på skjermen som sangene lastes ned og spilles av?

Min startet sånn for noen dager siden. Problemet forsvant når jeg stilte lydkvaliteten ned fra Best til Medium.

Karkris

Kan Tesla legge inn påloggingsfelt for Wimp, Spotify, Tunein osv under settings slik at en kan logge på etter eget ønske med egne private abonnement? Mange har Wimp og Spotify på mobiler. Ville vært topp om Teslaen også kunne takle dette.
Tesla Model S 85, hvit, Namsos

Tuxedo

Sitat fra: Karkris på søndag 27. april 2014, klokken 20:13
Kan Tesla legge inn påloggingsfelt for Wimp, Spotify, Tunein osv under settings slik at en kan logge på etter eget ønske med egne private abonnement? Mange har Wimp og Spotify på mobiler. Ville vært topp om Teslaen også kunne takle dette.
Tesla støtter hverken Wimp eller Spotify.  Å logge seg på med privat Tunein-konto går helt fint.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Sjøhyene

Min Rdio er ofte sånn at det går et par-tre sekunder av sangen før jeg får lyd. Virker som det er en form for lag. I tillegg bruker en del sanger lang tid på å starte.
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

Karkris

Tuxedo, det er det jeg mener . Tesla kan jo legge inn apper/støtte for wimp og Spotify og evt andre aktuelle streamingtjenester. Så får kundene bruker det de ønsker og alle blir fornøyd! Om Tesla ønsker å tilby Rdio som gratistjeneste så OK, om vi får mulighet til å kjøpe tilleggstjenester på egen hånd.

Elon sa at vi etterhvert kunne installere apper som var laget av frittstående programmerere. Når kommer dette?
Tesla Model S 85, hvit, Namsos

andvib

Har hatt problemer med å få opp artist/sanginfo ved BT-streaming av Spotify, på LG G2 Android 4.4. Lastet ned gratisappen "autoaudio" av Anticsoft - og nå funker det knall. Bonus er at du kan sette den til også å vise telefonvarslinger (mail, SMS etc) når de kommer:)

Guybrush

Anew

Nei. Ingen medieavspilling i nettleseren av trafikksikkerhetsårsaker. (ser ikke helt hvorfor lyd skal være omfattet av det)
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

frankofobia

Synes det er litt artig at det av sikkerhetshensyn ikke er støtte for video eller lyd, men at jeg alikevel kan kose meg med å lese en kronikk i Aftenposten men jeg ligger i 110 km/t på motorveien ;-)

Sitat fra: Anew på mandag 29. september 2014, klokken 10:35
Nei. Ingen medieavspilling i nettleseren av trafikksikkerhetsårsaker. (ser ikke helt hvorfor lyd skal være omfattet av det)
TMS P85+ 2013 - 2015
TM3P: Bekreftet levering 25/3 VIN:5YJ3E7EB0KF195829 tidligere registrert
TM3P: Ny bil levert 29/3. Så å si ingentingå bemerke :-)

ew

Jeg synes nå det er mest trist at man må ta vekk muligheter for at brukerne skal forstå at det er trafikkfarlig. Det neste blir vel at bilen ikke kan kjøres på lillejulaften (eller hva det var...) fordi det statistisk sett er den farligste dagen i trafikken.
Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

Chlangum

Sitat fra: sirtom på fredag 25. april 2014, klokken 09:56

Min har begynt å oppføre seg slik de siste dagene. Er et par sekunder med lyd før det blir stille, sekundtellingen fortsetter dog.
Har generelt sett merket treghet i det meste av ekstern kommunikasjon de siste dagene.. Både rdio og tunein er så som så. Har restartet det som er å restarte, men hjelper lite.

Jeg opplevde også dette i sommer. Var inne hos Tesla Bergen og de konkluderte med at jeg hadde brukt opp datamengden i pakken som de har kjøpt av Telenor. Jeg mener å huske at den er på 5 giga. Når man overstiger dette, reduseres hastigheten på bondbredden og hvis man spiller musikk på høyeste kvalitet, blir det for mye data å håndtere. Det hjelper å sette ned lydkvaliteten til medium.
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Anew

Jeg har også opplevd dette flere ganger etter at 6.0 kom, og jeg har definitivt ikke brukt opp 5GB.
VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA