Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Prosjekt nye senterkopper til 19t Rial Lugano

Startet av olaover1, lørdag 08. februar 2014, klokken 13:41

« forrige - neste »

Hej

Da er centerkoppene klare for Rial Lugano 19". Fulgte linkene her på forumet og etter ca 2 uker var alt på plass.

S85D Grå Metallic, Sort,sort Next gen seter, matt abachi dekor, 19" hjul , pano,lyd, vinter og Center Consol, dobbeltlader,sikkerhetspakke.

FruTesla

Sitat fra: LAH på mandag 10. februar 2014, klokken 11:58
Jeg fikk signdezine i UK til å lage for mine rial lugano. Det ligger nå ute for alle. Kommer på ca 250kr inkl frakt for 4 stk.

http://www.signdezine.co.uk/vinyl_graphics/proddetail.php?prod=Tesla-3D-Domed-Gel-wheelcenter

Da har jeg bestilt til mine nye Rial Lugano som ble satt på bilen i går
Mercedes E 220 CDI (solgt)
Model S 85 perlehvit - hentet des. 2013 (solgt)
Model S 90D - hentet 21. juni 2017
Taycan 4S - hentet ut 15. januar 2021

Orcuz

Hvordan settes disse på? Bare å klikke på for en sommer helt useless på sånne ting?

olaover1

Skal være veldig enkelt å trykke kapslene ut fra baksiden og rett inn med de nye. Oppdaget da jeg fikk satt inn de nye at det var en ørliten slakke i de, men jeg la på en liten klyse med sikaflex fra innsiden som lim og da satt de perfekt :)
Sort met 2013 Euro Leaf Tekna. Levert november 2013.
Tesla model III i bestilling.

Orcuz

Nice, er det Chrome bakgrunn som blir mest lik felgene?
Og hvilken rød passer best til multi belegg rød bil?

petersv

olaover1

Sort met 2013 Euro Leaf Tekna. Levert november 2013.
Tesla model III i bestilling.

turfsurf

Sitat fra: olaover1 på søndag 27. april 2014, klokken 20:13
Sånn det ble det hos oss.

På bildet så gjør forskjellen i farge og glans at det ser litt hjemmemekk ut. Kanskje bedre med sorte, som da bryter helt...
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

krister461

Jeg tenkte å få senterkopper med Tesla-logo på mine ferske concave wheels-felger: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,12892.msg219847.html#msg219847

Men, senterkoppene til disse er i 62mm, og jeg sliter med å finne noen som passer. De eneste jeg fant på ebay var disse, og de ser altfor buet ut   :
http://www.ebay.com/itm/4x-No-LOGO-Wheel-Center-cap-hubs-Car-Curved-Chrome-finished-62-mm-x-57-mm-092-/271482201295?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f3599a4cf&vxp=mtr

Jeg har bestilt klistremerker fra Signdezine i 62mm, men er usikker på om jeg kan klistre disse direkte på de originale koppene. De originale koppene har ikke helt jevn overflate.

Er det noen som har noen tips? Er klistremerkene greie å ta av igjen uten å etterlate merker?

Thor2014

sisc1337

Noen som vet hvor man kan få kjøpt noen senterkopper med tesla logo til polar felger? Jeg ser det har blitt linket til noen custom klistermerker her i tråden, men tror det vil se jalla ut siden polar logoen er klumpete på de senterkoppen. Noen som har noen tips?
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

jgilberg

Black P85 | VIN *20264 | 21" Hjul | Carbon Dekor | Karbonfiber Spoiler | Lydstudio-pakke  | Lyspakke | Mellombrunt Performance Interiør | Panoramatak | Parkeringsassistent | Tech-pakke | barneseter | bil levert des13 | i3 med alle opsjoner levert jan14 |

larssto

Litt off-topic, men hva slags hjulmuttere bruker folk med disse Rial felgene? Har hørt at de origniale Teslamutterene er litt i største laget...
Model S, Stavanger

hoffa

Sitat fra: larssto på søndag 12. oktober 2014, klokken 22:35
Litt off-topic, men hva slags hjulmuttere bruker folk med disse Rial felgene? Har hørt at de origniale Teslamutterene er litt i største laget...
Lugano skal være originaltilpasset, så hos meg er originalmutterene påsatt Luganoene hos Tempedekk.
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

hoffa

Mine senterkopper/gel-dekaler på Lugano Gunmetal fra www.signdezine.co.uk/vinyl_graphics/proddetail.php?prod=Tesla-3D-Domed-Gel-wheelcenter

60mm charcoal med grå Tesla logo. Noe fargeforskjell, men det viser faktisk bedre på bildene enn live.

P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA