Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av brynjar, søndag 16. februar 2014, klokken 21:10

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: Trøndertesla på fredag 17. oktober 2014, klokken 23:45
Sitat fra: arnljon på onsdag 15. oktober 2014, klokken 15:26
Noen som vet når Elverum SC åpner?
Var innom Elerum SC i går kveld, og i dag, og de er fortsatt ikke koblet på. Var der for en uke siden og ingenting har skjedd siden da. Litt rart egentlig, normalt så går det lynrask fra de monterer SC'erne til de er i drift  :-\

Jeg tipper nettselskapet ikke har klart å levere strøm ennå.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

jansigu

Hei, noen som har en update på denne sc i Elverum? Ser på tesla sine sider at den ligger der som åpen  24h. Skal fra Trondheim til Oslo i morgen, så kjekt å vite om østerdalen er et alternativ  :)

fredag

Sitat fra: jansigu på tirsdag 11. november 2014, klokken 13:55
Hei, noen som har en update på denne sc i Elverum? Ser på tesla sine sider at den ligger der som åpen  24h. Skal fra Trondheim til Oslo i morgen, så kjekt å vite om østerdalen er et alternativ  :)

Ja, superladerne i Elverum og Alvdal har åpnet og er i drift. Du ser de på kartet inne i Teslaen din.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

bb

Jeg har kjørt Østerdalen flere ganger allerede. Tut og kjør!
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

RaBalder

Sitat fra: fredag på tirsdag 11. november 2014, klokken 14:37

Ja, superladerne i Elverum og Alvdal har åpnet og er i drift. Du ser de på kartet inne i Teslaen din.

Det gikk mange dager etter åpning av superlader på Alvdal og Elverum før Elverum dukket opp som superlader i "bilkartet". Alvdal var der med en gang.

(((Hadde også trøbbel med å få frem Setermoen, men den dukket også opp til slutt. Men først flere dager etter åpning.)))

Car-El

@RaBalder

Det e bare du som har en træg bil. Vi hadde Setermoen SC, i bilen, flere dager før den offisiell åpningen.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

alr

Rød S85D
Love it to pieces!!

B_Tesla

Kjører idag Østerdalen. Kommet meg gjennom nå, og skal straks kjøre fra Elverum. Er det vanlig at det er så få biler på laderene. Synes det er kjekt å slippe kø. Men hadde forventet mer pågang rett før jul. Mens jeg skriver dette ruller den første Tesla'n inn ved siden av meg her i Elverum. Var ikke en bil i Alvdal.

Det er jo litt hærlig, at kapasiteten er så god, men hadde ikke ventet det. Så til alle som ikke har bilen og er bekymret for kapasiteten til SC, er det bare å legge på hylla.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Øyvind.h

Sitat fra: B_Tesla på søndag 21. desember 2014, klokken 22:14
Kjører idag Østerdalen. Kommet meg gjennom nå, og skal straks kjøre fra Elverum. Er det vanlig at det er så få biler på laderene. Synes det er kjekt å slippe kø. Men hadde forventet mer pågang rett før jul. Mens jeg skriver dette ruller den første Tesla'n inn ved siden av meg her i Elverum. Var ikke en bil i Alvdal.

Det er jo litt hærlig, at kapasiteten er så god, men hadde ikke ventet det. Så til alle som ikke har bilen og er bekymret for kapasiteten til SC, er det bare å legge på hylla.
Kjørte Østerdalen fredag og lørdag. Delte to ganger uten at det hadde noen betydning. Første gangen delte jeg faktisk unødvendig, for jeg så ikke de to ekstra laderne som står annerledes enn de andre i Elverum.
Alene på Alvdal på vei opp. Fire andre ladet på vei hjem lørdag ettermiddag, så det virker helt random.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA