Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Feil og mangler (reklamasjoner) - Hva opplever du på din bil?

Startet av brynjar, søndag 16. februar 2014, klokken 21:10

« forrige - neste »

Havebigfun

Kanskje det blir bak Jafs- der er det en stor parkeringsplass...

Bushy

Ah... Skal sjekkes opp neste gang. Jeg klemmer meg inn på forsiden der jeg..
S75D sept. 17

toS

Supercharge.info har lagt til Rica elgstua og Alvdal med "Permit"! Så Østerdalen er snart åpen for trafikk :)

Muffinman

Det ble vel nevnt i en annen tråd, men man har kun funnet nabovarsel og ingen spor av innsendt søknad. Dermed er status på disse sannsynligvis langt unna "permit".

toS

Og DER gikk status over fra Permit til Construction for superladeren på Alvdal :)
supercharge.info

fonberg

Sitat fra: toS på tirsdag 09. september 2014, klokken 12:18
Og DER gikk status over fra Permit til Construction for superladeren på Alvdal :)
supercharge.info

Noen som tør anslå når Alvdal vil være operativt? Det er aktuelt med en tur nedover Østerdalen 23.9, men det er antakelig optimistisk å tro at den kan være klar til da?
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

bb

Sitat fra: fonberg på tirsdag 09. september 2014, klokken 13:29
supercharge.info

Noen som tør anslå når Alvdal vil være operativt? Det er aktuelt med en tur nedover Østerdalen 23.9, men det er antakelig optimistisk å tro at den kan være klar til da?
Ut ifra hva jeg har sett før tar det ca. 2-4 uker fra byggestart til åpning. Har du flaks er den operativ til 23. september. Men jeg har mine tvil.
#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer

Gladtrd

supercharge.info

Noen som har bildebevis av at byggingen er igang?
Siden den ikke er på "åpner snart" på Tesla sine sider er jeg usikker på om det virkelig stemmer.
Tesla Model S P85 - levert 09.09.2013 / innbytte 16.06.2017
Tesla Model X 75D - levert 16.06.2017
Tesla Model III - RN107911798

Leif1

Den er da det? Prikken øst for Dombås i presume.
Konvertitt fra S til X

OleJA

Sitat fra: Leif1 på søndag 14. september 2014, klokken 11:38
Den er da det? Prikken øst for Dombås i presume.
Den var der før, men er flyttet til winter nå ....
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Leif1

Nå må en av oss sjekke synet. Den popper opp her på coming soon.
Bruker nettleseren på mobilen. Android. De er visst allerede i gang der også.
Konvertitt fra S til X

OleJA

Sitat fra: Leif1 på søndag 14. september 2014, klokken 13:02
Nå må en av oss sjekke synet. Den popper opp her på coming soon.
Bruker nettleseren på mobilen. Android. De er visst allerede i gang der også.
Androide her også, men ser bare det jeg antar er Elverum på 'kommer snart'. Kan kanskje være noe i cachen i nettleseren som lurer en oss. Men samme det så lenge bygging er igang.

Edit: Sitter nå hjemme og ser på superlader kartet på PC og Androide samtidig:
- På Androide dukker Alvdal og Elverum opp først på Winter 2014/15, på PC ligger de på 'kommer snart'
- Pa Androide flyttes noen av de eksisterende SC'en på Vedstlandet fra 'åpne nå' til 'kommer snart', og tilbake igjen under 'winter'.

Meget merkelig.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Bushy

Testet med Android tlf. Ipad  og pc nå. Alle har Alvdal og Elverum på kommer snart... Mystisk
S75D sept. 17

fonberg

Sitat fra: Bushy på mandag 15. september 2014, klokken 09:12
Testet med Android tlf. Ipad  og pc nå. Alle har Alvdal og Elverum på kommer snart... Mystisk

Hos meg er Alvdal og Elverum på "Kommer snart" på iPaden, men de er på "Winter 2014-2015" på Macen (sjekket på både Chrome, Safari og Firefox)
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Philip Marlowe

Sitat fra: fonberg på tirsdag 09. september 2014, klokken 13:29
supercharge.info

Jeg er også veldig nysgjerrig. Er det ingen her som har en slektning eller venn, bekjent eller fb-venn i Alvdal som kan sjekke dette og ta bilder?
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA