Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Pris på å fikse varmeapparat

Startet av frekri, torsdag 13. februar 2014, klokken 20:26

« forrige - neste »

Kagex

Bor i Nittedal.  Samme for meg må jo innom salto for å hente kabel likevel

Sent from my GT-I9505 using Xparent Cyan Tapatalk 2
P29687

Henning76

Som Drammenser som har pendlet fra Drammen til Oslo i årevis, må jeg si jeg synes det er litt festlig med alle dere som tydeligvis tror Drammen ligger på andre siden av jordkloden. Det tar 30 minutter med toget fra Nationaltheateret. Ikke veldig langt.

Også får dere jo testa kollektivfeltet hjem igjen.... ;)
Tesla Model S P85+ Pearl White  | 21" Sølv sommerdekk, 19" Nokian R2 (tror jeg) vinterdekk  |  Pianosvart dekor, Tan skinn interiør  |  Dobbeltlader, Techpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke, Lyspakke, Luftfjæring, mm. Alt unntatt hattehylla.

Tesla Owners Club Norway Signaturmedlem

Stiania79

Alle utleverings på østlandet blir nå Drammen - Tesla henter på togstasjonen så ikke noe stress. Få sendt ned vinterdekk i forkant...

Bare å vente... min skulle komme mellom 20.02 - 10.03, men 20 feb er nok ikke realistisk da min DS har p.t. (07.02) no idea når bilen kommer... ja ja
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

LA-Thing

Sitat fra: frekri på fredag 07. februar 2014, klokken 00:41
Er det virkelig slik at alle som bor i Oslo nå henter i Drammen?
Tidligere måtte alle som bor i Drammen hente på Alna. At det nå er omvendt er vel bare rettferdig? ;)

I tillegg kan du kjøre de gamle lierbakkene hjem til Oslo. Mye morsommere enn motorvei, og er været bra kan du kjøpe en softis på Lierkroa.
Drammen, Tesla Model S #2510

tonl

Sitat fra: frekri på onsdag 05. februar 2014, klokken 22:49
Slik leverer de Tesla i USA:

Dæven hjemlevering sier jeg ikke neitakk til  ;D (så lenger det ikke er Bring/Posten som leverer så  ;))

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA