Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Generelle strøm og ladespørsmål.

Startet av Jarleø, onsdag 12. februar 2014, klokken 21:23

« forrige - neste »

Mr.Hansen

Desverre gikk dere i fella!

Dere gjør akkorat det de vil.

Kan ikke i min villeste fantasi tro at Spetalen tror på han sier her. Han har vel noen innvestering i olje tenker jeg. Plus nå får han masse PR også på TV i beste sende tid.

Ta heller med venner på kjøretur enn å prøve å forsvare EL-bil bruken i media. Mye mere effektivt bruk av din tid.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

Meringdal

Studenttorget ønsker en liten spalte om mitt teslakjøp til deres neste magasin som skal komme i april. Har ikke svart på forespørselen enda, men nå når det er så mye snakk om hvor rike de som kjøper tesla er, så frister det å stille opp.

Birger

Sitat fra: Meringdal på onsdag 05. februar 2014, klokken 17:00
Studenttorget ønsker en liten spalte om mitt teslakjøp til deres neste magasin som skal komme i april. Har ikke svart på forespørselen enda, men nå når det er så mye snakk om hvor rike de som kjøper tesla er, så frister det å stille opp.

Det synes jeg du skal vurdere ja. Det er viktig for debatten at en får frem at Spetalen er helt tullerusk. Han lefler med tall som fanden bruker statistikk.

Nå blir det viktig å vise hva som egentlig er på gang. En endring som vil slå positivt ut for alle og en hver når tiden går.
Blå standard 85 med masse goodys og den er bare deilig :-)

Mr.Hansen

Sitat fra: Meringdal på onsdag 05. februar 2014, klokken 17:00

Kjør på Meringdal. Men jeg ville ikke nevnt Spetalen, det fortjener han ikke.
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

Amoss

Sitat fra: Mr.Hansen på onsdag 05. februar 2014, klokken 17:11
Kjør på Meringdal. Men jeg ville ikke nevnt Spetalen, det fortjener han ikke.

Helt greit å vise til "kjendiser som sprer usannheter", men også helt greit å ikke nevne navn :)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

JMC

Med referanse til media og deres repeatere, nei jeg mener visst reportere, så er vel Tesla omtalene både positive og negative gode eksempler på at det meste som repeteres er fullt av hull og uvitenhet. Det gjelder nok sikkert Alt som skrives om det meste i Media. Det som er viktig for media er å holde kostnadene nede samtidig som man får mange treff og størst mulig overskudd til altfor få eiere. Jeg lar meg ikke en gang irritere meg over media lenger, jeg tar det for det det  er, og med en stor klype salt.

Når det gjelder Spetakkel fra "eksperter" som av diverse grunner stadig ønsker å være linselus så tenker jeg dessverre alt for ofte på et gammelt og tidløst ordtak: "Tomme tønner skrangler mest"
P85D

hma

Sitat fra: Mr.Hansen på onsdag 05. februar 2014, klokken 16:57
Desverre gikk dere i fella! Dere gjør akkorat det de vil.
Kan ikke se at man går i noen sin felle ved å argumentere for sine verdivalg.

Lurer på hvilket verdivalg som ligger til grunn for Spetalen & co sine uttalelser?!
- Toyota Rav4 EV 2000 NiMH (06/2010), Tesla Model S75D (12/2018)
   (tidligere: Think Classic 2000 NiCd (06/2009-05/2012) - Think City 2010 Zebra (03/2012-10/2012) - Think City 2009 Zebra (05/2012-05/2014)  - Tesla Model S 2014 (06/2014-09/2017) - Nissan Leaf 2018 LE 40kWh (04/2018-12/2018) )
- Trondheim (Trøndelag Elbilforening 02/2012-04/2014)
- Ariens AMP 24 to-trinns snøfreser 48V litium 52,5Ahr (10/2012) - Bosch Rotaks 43 Li-Ion gressklipp

hoffa

Takk til alle som som har tatt seg tid til å sende mail til nettavisen. Virkelig bra jobbet og helt på sin plass!

mvh
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

Jarleø

Flott innsats av alle som har sendt Mail, hvis noen får svar så må de rope ut!
Gjerne poste svaret også!
Svart 85 Kwh,pano,barne seter,tec pakke,lyd & lys, sensor.
Bestilt: 26/6
Finalized: 30/6
In Production:2/11
In Transit: 6/11
Mottatt bil: 17/12/13

Kjørt 5000 km 3/3-2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA