Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Duplisere ladelukeåpner

Startet av Quattro, onsdag 12. februar 2014, klokken 09:47

« forrige - neste »

sindrej

Hånda opp er bra hilsing.  Jeg har hilsa men ikke fått hils tilbake fra damer som har kjørt TMS, har vel bare møtt en mann og han var førstemann til å hilse :)  Det var utenfor Molde forøvrig.  Har også blir hilsa på fra en Leaf utenfor Ålesund for en tid tilbake.

Når det gjelder "folk" så er de som en saueflokk styrt av media, jeg har opplevd at ei jeg kjenner som klager på eksos og trafikk kunne også fortelle at batteriene var vanvittig forurensende.  Så ja, jeg tror faktisk folk er noe vendt mot Tesla nå ... Altså da tenker jeg "Ola Nordmann" som ikke kjenner noen med Elbil.

scoot

For å svare for "folket".

Ja - og nei. Nei til bilen generelt, som jeg syns er riktig så flott.
Ja, siden jeg leser mye utrolig fra et knippe personer inne på dette forumet  ;D
2009 Revai

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA