Hovedmeny

SW v.6.0

Startet av Roger (NO), søndag 02. februar 2014, klokken 13:13

« forrige - neste »

fonberg

Sitat fra: Car-El på onsdag 03. september 2014, klokken 14:50
Er det sant at SW v.6.0 skal komme uten bulk i panseret?

:o :P

Jepp. 6.0 har også en fiks mot slitasje av innsiden på 21" bakdekk.
18 i3 FC | 17 S90D | 12 Leaf | 00 Porsche 911 C2

Cirion

Var nettop innom bilen, og der venta en oppdatering... Hadde 5.12 får se hva dette er.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Thor2014

Får håpe det ikke blir som han i Kina som mistet Internett

fonberg

Sitat fra: Cirion på mandag 08. september 2014, klokken 14:59
Var nettop innom bilen, og der venta en oppdatering... Hadde 5.12 får se hva dette er.

Antakelig 1.64.39, sjekk her: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,16413.0.html
18 i3 FC | 17 S90D | 12 Leaf | 00 Porsche 911 C2

krister461

Og der kom ny Android-app som lar oss starte bilen når v6 kommer. Ikkeno endring i grensesnittet enda som jeg kan se...

serenejet

Ny versjon til iOs også. Ny sidebar og litt nytt på kartet, ellers likt. Tipper sidebaren blir fylt opp når man kobler til en bil med 6.0.

Nå burde det bare være én uke igjen til 6.0, ikke to!
Kjører 2023 ID.Buzz og har en 2025 ID.Buzz GTX i bestilling.

laumb

Changelog på appen til iOS:
- Varsler ved
-- Ny software update.
-- Lading er startet, avbrutt eller fullført.
-- Alarmen er utløst

- Eiere kan nå starte deres Model S fra appen.
- Støtte for ny kalender funksjonalitet i SW 6.0
- Ny layout.

Krever SW 6.0 for funksjonene.

Cowboystrekk

Rangemode automatisk av ved forvarming eller lading og automatisk på ved kjøring hadde gjort seg!
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

krister461

Changelog Android:
New features (which require Release v6.0 in Model S):
- Owners will now be able to start their Model S from the app
- Support for the new Calendar feature in Model S Release v6.0
- New UI layout

Ny start-knapp (ikke synlig enda):
https://lh6.ggpht.com/xH8PxQ6LdzizOZCH64ncKZrV4zd01AcDFCXAmz3h4ZHXaS9hHOHdth4vPaJg7oe4umzC=h900-rw

OT: Laumb: Ta deg en tur i denne tråden og gi et svar: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,13429.0.html

Zneip

Sitat fra: laumb på torsdag 11. september 2014, klokken 10:34
- Varsler ved
-- Ny software update.
-- Lading er startet, avbrutt eller fullført.
-- Alarmen er utløst

Lurer på hvordan disse varslene skal foregå. Lastet ned den oppdaterte versjonen nå i sted. Ikke ber den om lov til å gi notifikasjon..... kan heller ikke se appen i "varslingssenter". Så da ligger det ikke an til push-notifikasjoner etter det jeg kan skjønne.
Nord Trøndelag | X90D

MrUnderhill

Ser en liten feilretting... under Climate vises nå bilen med korrekte felger. Tidligere ble min vist med 21" turbinfelger under Climate, men nå viser den 19" standardfelger som er riktig. Ellers appen raskere, det tar kortere tid å gå mellom valgene Control / Carge / Climate.

Dette bør bety at FW 6.0 er rett rundt hjørnet...  Hvis ser på Apple så sender de ut en ny iTunes versjon et par uker før det kommer ny FW til iPhone / iPad.

laumb

Sitat fra: krister461 på torsdag 11. september 2014, klokken 10:41
OT: Laumb: Ta deg en tur i denne tråden og gi et svar: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,13429.0.html

OT Accepted; Nei du.. Jeg har forsøkt å svare tidligere at jeg ikke har noe nyttig enda - og at jeg svarer når jeg vet. At konspirasjonene fortsetter får så være. Har ingen intensjoner om å forsvare posisjonen min, men med en sommer fylt med alt fra ferie til salg av hus, flytting til midlertidig leilighet osv betyr at saken ikke får en umiddelbar slutt.

Jeg frastår til jeg har noe konkret å komme med.

krister461

Takk - det var nok alt vi trengte å høre. ;)

Back to topic.

Torpedo Ted

Sitat fra: Zneip på torsdag 11. september 2014, klokken 11:02
Lurer på hvordan disse varslene skal foregå. Lastet ned den oppdaterte versjonen nå i sted. Ikke ber den om lov til å gi notifikasjon..... kan heller ikke se appen i "varslingssenter". Så da ligger det ikke an til push-notifikasjoner etter det jeg kan skjønne.

Det står jo tydelig at alle nye funksjoner krever v6...

OleJA

Lastet nettopp ned ny Androide app, men får ikke logget inn på MyTesla etterpå. Er det flere som sliter med det samme problemet?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA