Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Smart lading -Pilotkunder søkes

Startet av Roger (NO), søndag 09. februar 2014, klokken 22:25

« forrige - neste »

iCar

Sånn ser starte bilen via app funksjonen ut(Android)
Man må taste MyTesla passordet
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

jkirkebo

Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

krister461

Spent på når den norske versjonen kommer og om den har forbedringer på Rdio...

OddB

Her var det ikke mye å rope hurra for....
Kalender er helt uinteressant, trafikkbasert navigasjon er vel også rimelig irrelevant for de fleste i Norge. (Det er vel ikke mange veier med google-trafikkinformasjon ?)
En oppgradering av DAB-interfacet og waypoints/ferge/motorvei valg i navigasjonen var håpet....
Tror jeg lar denne ligge på vent til alle bug'ene er funnet....
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

SK901

Kan ikke Tesla legge til noen funksjoner fra SpaceX i tillegg? Virker som svært mange forventer vannvittige forbedringer i hver eneste update.

For min del er jeg glad noen faktisk oppdaterer bilen. Det gjorde de ikke på min forrige ihvertfall.

petersv

Bug rapport via stemme og lokasjonsbasert høydejustering av luftunderstell er jo to gode forbedringer.

Det jeg ikke ble helt klok på var om man fikk ruteforslag kun ved pendlerruten sin, eller ved alle ruter? Kan virke som det første, noe som virker litt rart.

hgs

Jo, trafikkbasert navigasjon er absolutt interessant. Bare å ta en kikk på veiene i østlandsområdet en vanlig ettermiddag og på store utfartsdager.
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
e-Niro reservasjon - blir neppe tatt ut

Cobos

Det er jo blitt hintet til at denne utgaven av navigasjonen også skal ta høyde for høyde ( :) ) i navigeringen. Noen som vet noe om det?

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

cstromme

Sitat fra: Cobos på torsdag 11. september 2014, klokken 18:02
Det er jo blitt hintet til at denne utgaven av navigasjonen også skal ta høyde for høyde ( :) ) i navigeringen. Noen som vet noe om det?

Cobos

Det står oppført i screenshotet på forrige side. :)
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

Øyvind.h

Sitat fra: cstromme på torsdag 11. september 2014, klokken 18:09

Cobos

Det står oppført i screenshotet på forrige side. :)
Tøft. Dette passer perfekt for kona når hun drar på det lokale senteret, eller før vi skal over siste kneika ved huset til mine foreldre. Eller siste bakkene opp på fjellet. Geostyrt luftunderstell er faktisk ganske praktisk. Finnes det en eneste annen bil som gjør det samme?
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Sitat fra: Øyvind.h på torsdag 11. september 2014, klokken 18:13
Sitat fra: cstromme på torsdag 11. september 2014, klokken 18:09
Det er jo blitt hintet til
Tøft. Dette passer perfekt for kona når hun drar på det lokale senteret, eller før vi skal over siste kneika ved huset til mine foreldre. Eller siste bakkene opp på fjellet. Geostyrt luftunderstell er faktisk ganske praktisk. Finnes det en eneste annen bil som gjør det samme?

Tesla har patenten, så foreløpig ingen andre

sims

Øggen

Gusse

Sitat fra: sims på torsdag 11. september 2014, klokken 18:17
Jeg fikk 6.0 nå!

Ikke pent å tulle med oss om sånt ;)
Tenk på hjertepumpa oss blodfans :'( ;D
ps: Sprang nettopp ut i t-shirt(og nesten i boxer, hvis ikke fornuften hadde grepet tak, sånn at buksa ble med), forkjølet som jeg er, bare for å sjekke om v6.0 var klar for nedlasting :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA