Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Smart lading -Pilotkunder søkes

Startet av Roger (NO), søndag 09. februar 2014, klokken 22:25

« forrige - neste »

Brede

Sitat fra: OleJA på torsdag 11. september 2014, klokken 11:50
Lastet nettopp ned ny Androide app, men får ikke logget inn på MyTesla etterpå. Er det flere som sliter med det samme problemet?

Jepp, jeg måtte til slutt resette passord for å komme inn.  ???

fonberg

Sitat fra: MrUnderhill på torsdag 11. september 2014, klokken 11:29
Ser en liten feilretting... under Climate vises nå bilen med korrekte felger. Tidligere ble min vist med 21" turbinfelger under Climate, men nå viser den 19" standardfelger som er riktig.

Ellers appen raskere, det tar kortere tid å gå mellom valgene Control / Carge / Climate.

Jepp, det var en befrielse å få oppgradert Climate-bildet med stillegående slitesterke hjul som ikke sporer ;)
Oppdaget at man kan swipe mellom bildene i IOS nå. Er dette også nytt, eller er det bare jeg som ikke har prøvd det før? Uansett går det mye kjappere mellom bildene enn i 1.x ja.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Olatho

Skulle gjerne hatt mulighet til å velge custom colors på bilen.
Ser så kjedelig ut med den hvite på skjermen når jeg vet at vår er så fin og gul!
:D

Tuxedo

Sitat fra: Brede på torsdag 11. september 2014, klokken 12:01
Lastet nettopp ned ny Androide app, men får ikke logget inn på MyTesla etterpå. Er det flere som sliter med det samme problemet?

Det hjalp ikke hos meg. Får bare "My Tesla Could Not Be Reached at This Time"
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

fonberg

Sitat fra: Olatho på torsdag 11. september 2014, klokken 12:23
Ser så kjedelig ut med den hvite på skjermen når jeg vet at vår er så fin og gul!

De kan kanskje hjelpe deg med det på et service senter? Ekte i-landsproblem forresten :)
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

OleJA

Sitat fra: Tuxedo på torsdag 11. september 2014, klokken 12:57
Sitat fra: Brede på torsdag 11. september 2014, klokken 12:01

Det hjalp ikke hos meg. Får bare "My Tesla Could Not Be Reached at This Time"
Eksakt det samme her, har også tatt en reboot på bilen uten at det hjalp. Forhåpentligvis så er det bare MyTesla serveren som er nede, men en mistenker jo bug når dette skjer samtidig med en oppgradering.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Olatho

Sitat fra: fonberg på torsdag 11. september 2014, klokken 13:06
Sitat fra: Olatho på torsdag 11. september 2014, klokken 12:23

De kan kanskje hjelpe deg med det på et service senter? Ekte i-landsproblem forresten :)

I-landsproblemer er også problemer!!!!!

Men jeg tror ikke de kan velge andre farger enn dem de tilbyr originalt.  Og jeg har alt for dårlige photoshop-skillz til å lage det til sjøl og sende den til dem.
En annen ting er at jeg jo akkurat har laga meg min egen løsning for å bli varsla på mobilen når lading stopper, og så kommer Tesla her og tilbyr det til alle.  Det var de timene med koding, liksom.

Tuxedo

Sitat fra: OleJA på torsdag 11. september 2014, klokken 13:08
Eksakt det samme her, har også tatt en reboot på bilen uten at det hjalp. Forhåpentligvis så er det bare MyTesla serveren som er nede, men en mistenker jo bug når dette skjer samtidig med en oppgradering.
Hvis serveren er nede, så skulle vel ingen kommet inn.  Tror dette er en bug.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Zneip

Sitat fra: Torpedo Ted på torsdag 11. september 2014, klokken 11:35
Sitat fra: Zneip på torsdag 11. september 2014, klokken 11:02
Lurer på hvordan disse varslene skal foregå. Lastet ned den oppdaterte versjonen nå i sted. Ikke ber den om lov til å gi notifikasjon..... kan heller ikke se appen i "varslingssenter". Så da ligger det ikke an til push-notifikasjoner etter det jeg kan skjønne.

Det står jo tydelig at alle nye funksjoner krever v6...

Å få v6.0 på bilen vil ikke endre måten appen på telefonen er laget. Jeg konstaterer bare at appen ikke ligger i varslingssenteret - ergo ikke er forberedt for push-varsler.
Nord Trøndelag | X90D

mj

S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

ew

Det er mulig dette er fordi det er bilen selv som vil sende varselet, ikke appen, men at man kan slå på varslingen via appen. Uten et aktivt push-abonnement i appen vil jeg tro at det oppstår som en e-post? Forøvrig er det med iOS mulig at appen ikke ber om å få tilgang til Push-meldinger før den ser at bilen har 6.0.

Hadde det vært en se-etter-oppdateringer-knapp i bilen hadde den vært brukt flittig nå...
Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

iCar

Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

Øggen

Kom meg i forkjøpet.
Bare å glede seg. OTA sikkert om 2 tesla uker

iCar

De første som har fått den i USA har fått den via OTA, Servicesentre fikk en mail om at den er tilgjengelig, idag morges men dem har den ikke lastet ned på sine maskiner enda
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA