Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Smart lading -Pilotkunder søkes

Startet av Roger (NO), søndag 09. februar 2014, klokken 22:25

« forrige - neste »

Torpedo Ted

Det er vel gode muligheter for at vi i 6.0 får muligheten for å velge områder hvor suspension skal automatisk endre seg. Ref denne patenten: http://www.faqs.org/patents/app/20140095023

janmb

Gjenstår å se hva som ender opp i MMI og ikke. Det er ikke noen selvfølge at all funksjonalitet i en patent ender opp med å tilbys kunden eller implementeres i det hele tatt.

Bare håper de rydder opp i det lappeteppet de har endt opp med hittil hvertfall.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

Amoss

Kan se ut som om denne lar vente på seg, nå rapporteres det om v.5.14....
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

satheesh.net

Amoss

Sitat fra: satheesh.net på torsdag 28. august 2014, klokken 14:46
:P

Som en skrev på TMC:
SitatElon said it would be released in January. We just guessed the wrong year...
;)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Muffinman

Mon tro om denne kalenderappen lar seg synke med exchange. I så fall kan den være nyttig om jeg har glemt telefonen. Har riktignok ikke gjort det enda...

Om det ikke går er den 100% unyttig for min del.

krister461

Jeg for min del gleder meg til kalenderappen. Jeg har en del avtaler jeg må kjøre til i kalenderen, og ofte synes jeg det er greit å benytte bilens navigasjon for å estimere når jeg er fremme - også om det er til kjente steder.

Om navigasjonen blir enda flinkere til å estimere dette ved mye trafikk samtidig som jeg slipper å manuelt taste inn adressene fra kalenderen så er det supert for meg i alle fall. :)

fonberg

Noen som vet hvordan EM definerer ordet "soon"? Jeg vet bare at det i hvert fall må bety over et halvt år i hans bok... https://twitter.com/elonmusk/statuses/432629198662807553
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

NegativeElectrode

Sitat fra: fonberg på fredag 29. august 2014, klokken 13:10
Noen som vet hvordan EM definerer ordet "soon"? Jeg vet bare at det i hvert fall må bety over et halvt år i hans bok... https://twitter.com/elonmusk/statuses/432629198662807553

Joa, men man skal ikke ha jobbet lenge i en tech-bransje før man har vært borti dette. De har nok hatt mye mer fikser på problemer enn de antok da dette ble skrevet. CEOer har også en lei tendens til å være optimister/evangelister som ikke er så gode på å forutse slike ting.
Hvit TM3 2019
Grå TMS 2015 modell (solgt)

Bjoris

Forstår jeg det slik at en må ha IPhone 6 for å kunne kjøre bilen med mobilen?
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

krister461

dundun

Sitat fra: bjoris på søndag 31. august 2014, klokken 14:00
Forstår jeg det slik at en må ha IPhone 6 for å kunne kjøre bilen med mobilen?

Skal jeg gjette tipper jeg du må ha en iPhone 5s eller nyere med iOs 8.
Har: Model S S85D, rød med alt.
Har: i3 med alt
Solgt: Model S P85, brun med alt.
Solgt: Mercedes B-klasse elektrisk m/alt.
Er åpenbart enkel å ha med å gjøre på ekstrautstyret.

krister461

Nå er det vel bare spekulasjoner om at man må vente på ios 8, så det er vel godt mulig dette vil fungere på samtlige mobiler som kjører appen i dag...

Torpedo Ted

Sitat fra: krister461 på søndag 31. august 2014, klokken 17:56
Nå er det vel bare spekulasjoner om at man må vente på ios 8, så det er vel godt mulig dette vil fungere på samtlige mobiler som kjører appen i dag...

Ja skjønner ikke hvorfor folk tror dette blir Apple-eksklusivt. Det er jo ingenting som antyder det - det stod bare at den nye appen FØRST blir tilgjengeglig for iOS.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA