Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Smart lading -Pilotkunder søkes

Startet av Roger (NO), søndag 09. februar 2014, klokken 22:25

« forrige - neste »

Havebigfun

Sitat fra: rene på tirsdag 18. mars 2014, klokken 21:15
Jeg prøvde meg på en tweet til @elonmusk for et par dager siden der jeg svarte på hans måneds-gamle tweet om at 6.0 kommer snart, "just need to make sure it's awesome". Lite respons, gitt.
maybe it´s not awesome yet- heller vente og få kvalitet- raske løsninger er jeg ikke interessert i :)

janmb

Er langt mer bekymret for hva vi får tilbake og ei av low setting enn akkurat når det skjer.

Eller rettere sagt om jeg må koste på meg hardware for senking eller ei.
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

Lokführer

Snart 2mnd siden Lord Business tweeta om SW 6.0. Venter fremdeles i spenning.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Hyperstress

De har sikkert gått på noe kvist med 6.0, siden de gav ut 5.9 i mellomtiden..
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

OleJA

Sitat fra: Lokführer på mandag 07. april 2014, klokken 12:48
Snart 2mnd siden Lord Business tweeta om SW 6.0. Venter fremdeles i spenning.
Er det noe som skulle komme i 6.0 som du savner i 5.9 releasen da?
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Lokführer

Vet ikke, har ikke fått 5.9 ennå.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Bjørn

Der kom 5.9 til over lufta.. uten no mas fra min side.. :) dvs jeg *tror* det er 5.9.. står jo ingenting hva det er før du har inst. det..  ???

turfsurf

Sitat fra: Bjørn på mandag 07. april 2014, klokken 15:33
Der kom 5.9 til over lufta.. uten no mas fra min side.. :) dvs jeg *tror* det er 5.9.. står jo ingenting hva det er før du har inst. det..  ???

Fikk ett oppdateringsvarsel jeg og, blir i så fall tredje variant av 5.9. When it rains, it pours... He :)
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Gusse

Står og oppdaterer seg min også nå, og jeg har 5.9 (1.51.88)fra før. Er nok en fix mest sansynelig ;)

Bonefish

Hmmm, har heller ikke fått 5.9 i noen form...  :o
Bergen:

P85 Svart  #2922 Vin: 18479
Levert Bergen 2/12/13

Harlex

akkurat satt meg i bilen etter jobb... oppdatering klar... naa blir det strake veien hjem for update...:-))))))) blir vel gjerne 5.9
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

satheesh.net

Hentet fra en betatester (BrassGuy) på forumet til Teslamotors.com:

I'm a 6.0 beta tester. The browser now supports video and flash if the car is in "off" mode, and can even display the Tesla order page no problem. The remaining miles algorithm now takes into account the 3 previous charging/driving cycles, and ambient temperatures including local weather forecast weighting. The vampire drain is pretty much gone and the wake-up only takes 3.5 seconds. The new energy app is great, and no more "instantaneous miles projection." The wipers seem consistent on auto settings. Way-points and alternate routes. The NAV displays (below the miles to destination) the maximum cruise control setting to arrive at your destination (or the next supercharger if applicable) with a 20 mile buffer (14 for S60), including accounting for terrain and of course weather as noted above.
I hear that "soon" the mobile app will have much more functionality and will move out of beta.

Håper denne kilden er god. I så fall er det faktisk (overraskende) mer snacks enn jeg hadde forventet. ;)

Car-El

Å hel----!!!
Å æ som ikke ennå har klart å ha en dypere samtale med bilen ennå! (Får ikke til talekomandoer.) Mere ugg å sette seg inn i! TØFFT!
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

VigdisA

Sitat fra: Car-El på lørdag 24. mai 2014, klokken 01:18
Å hel----!!!
Å æ som ikke ennå har klart å ha en dypere samtale med bilen ennå! (Får ikke til talekomandoer.) Mere ugg å sette seg inn i! TØFFT!
:-) :-) dypere samtale;-)
Talestyring er lett egentlig, man må bare huske at bilen er Amerikaner og snakke til den på det språket. Venner med nordiske navn er ikke mulig å få opp med mindre man klarer å amerikanisere navnet ordentlig, men det funker fint med "call home" samt folk med navn som lett kan uttales på engelsk.
"Navigate" og "listen to" er greie om man velger tilsvarende.

Gleder meg til 6.0 oppgraderingen om alle disse tingene som er nevnt over kommer på plass!
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

OleJA

Sitat fra: satheesh.net på lørdag 24. mai 2014, klokken 00:22
Hentet fra en betatester (BrassGuy) på forumet til Teslamotors.com:

I'm a 6.0 beta tester. The browser now supports video and flash if the car is in "off" mode, and can even display the Tesla order page no problem. The remaining miles algorithm now takes into account the 3 previous charging/driving cycles, and ambient temperatures including local weather forecast weighting. The vampire drain is pretty much gone and the wake-up only takes 3.5 seconds. The new energy app is great, and no more "instantaneous miles projection." The wipers seem consistent on auto settings. Way-points and alternate routes. The NAV displays (below the miles to destination) the maximum cruise control setting to arrive at your destination (or the next supercharger if applicable) with a 20 mile buffer (14 for S60), including accounting for terrain and of course weather as noted above.
I hear that "soon" the mobile app will have much more functionality and will move out of beta.

Håper denne kilden er god. I så fall er det faktisk (overraskende) mer snacks enn jeg hadde forventet. ;)
Spørs vel hvor mye lengre han er beta tester når han kommer med slike lekkasjer.  :o
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA