Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Smart lading -Pilotkunder søkes

Startet av Roger (NO), søndag 09. februar 2014, klokken 22:25

« forrige - neste »

boppus

EQC 2020
Reservert: Model Y, Cybertruck
x Model S 75D 2018
x Model S 85D 2015

Leif1

Sistnevnte taler tror jeg enklest løser sine problemer med å møte opp i butikken og forlange hjelp. Ring de og spør om de har 12v batteri liggende. Rund så av samtalen med "snakkes straks" hvis de har.
Det er ting på gang med 3G i v6. Min funker fint nå.
Konvertitt fra S til X

Cobos

Jeg føler meg også litt forlatt... sitter fortsatt med 5.9 et eller annet :(
Utrolig irriterende at ikke Tesla Norge kan pushe disse oppdateringene raskere ut. Spesielt nå som de tydelig ruller ut en ny utgave av 6.0 hadde det vært fint om jeg også fikk.

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

Bjoris

SW updates kommer jo på mobilen nå etter 6.0? Jeg har iallefall fått to bugfix via mobilen etter at 6.0 ble installert
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

Brede

Sitat fra: Cobos på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 21:16
Utrolig irriterende at ikke Tesla Norge kan pushe disse oppdateringene raskere ut. Spesielt nå som de tydelig ruller ut en ny utgave av 6.0 hadde det vært fint om jeg også fikk.

Cobos

Ja.. Jeg begynte å bli utålmodig 4 dager etter at de hadde begynt å rulle ut i Norge, etter to uker begynte jeg å bli irritert.
Jeg tenkte at jeg skal iallefall ikke være den som ringer ned Tesla og maser, men nå har det gått en måned og tre dager siden jeg så førstemann fikk den.  >:(

LA-Thing

Jeg fikk 6.0 for en drøy uke siden, deretter falt 3G ut for første gang noen dager etterpå!
Drammen, Tesla Model S #2510

Tuxedo

Sitat fra: Brede på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 21:45
Sitat fra: Cobos på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 21:16

Cobos

Ja.. Jeg begynte å bli utålmodig 4 dager etter at de hadde begynt å rulle ut i Norge, etter to uker begynte jeg å bli irritert.
Jeg tenkte at jeg skal iallefall ikke være den som ringer ned Tesla og maser, men nå har det gått en måned og tre dager siden jeg så førstemann fikk den.  >:(
En måned er drøyt.  Hadde faktisk tatt en telefon til Tesla for å høre om det var noe feil.  Det lengste jeg har opplevd er et par uker etter førstemann.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Cobos

Jeg får gi det noen dager... Men jeg får den gjerne bare på jobben siden garasjen min er 2 etasjer ned i betong, så der dør mobiltelefonen min også. På jobben derimot står jeg ute og har grei 3G dekning. Nå ruller de tydelig ut ny utgave, så hvis ikke jeg har noe innen fredag tar jeg en prat med Tesla direkte.

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

fonberg

Sitat fra: Øggen på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 19:13
Kom ut i bilen, og det lå det en oppfrisking av 6.0 å venta. Ingen " tips/push" om dette på telefonen (android) Er det bare ifon og winfon så har det??????

Jeg fikk push på iPhone om sw-oppdatering i dag i hvert fall.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Leif1

Er det noe matnyttig i denne siste greia?
Ligger en ferdig nedlastet ser jeg. (Nei, det er ikke for å strø salt i såret hos de som ikke har fått v6 enda.)
Konvertitt fra S til X

Teslanewbie

Sitat fra: Leif1 på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 23:28
Ligger en ferdig nedlastet ser jeg. (Nei, det er ikke for å strø salt i såret hos de som ikke har fått v6 enda.)

De som har ACC , laneasist etc har fått disse aktivert ... :-)
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

fonberg

Sitat fra: Leif1 på tirsdag 14. oktober 2014, klokken 23:28

Intet nytt i notes. Sikkert mindre bugfiks. Jeg håper at NAV er bedre da (færre småveier og mer realistiske tidsestimater hadde vært fint).
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

SCI

Fikk oppdatering i natt og installerte i dag morges.
Ser det er 1.67.47 nå men ser ikke hva som er oppdatert....
Tesla P85D
Nissan GTR
Solgt Tesla P85+

Trøndertesla

Jeg fikk en kartoppdatering for noen dager siden, men merket ikke noe forskjell på kartet. Jeg fikk en oppdatert 6.0-versjon i går og nå stemmer kart og terreng bedre. Selv de siste veiprosjektene i Trondheim er oppdatert. Bra! Merket ikke noe annet med den siste oppdateringen
Trondheim. Har kjørt en svart P85 siden 9. september

satheesh.net

Det har kommet en E (Edge?) i 3G-feltet. Kanskje det er en mer stabil dekning? ::)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA