Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Smart lading -Pilotkunder søkes

Startet av Roger (NO), søndag 09. februar 2014, klokken 22:25

« forrige - neste »

OleJA

En evt. 5.9 versjon er nok isåfall bare en følge av at de har forsøkt å putte alt for mange nyheter inn i version 6.0, samtidig som de lovte bla kontroll av luftfjæring i januar.
Trolig har de ikke lyktes i å få alt som skal inn i 6.0 100% stabilt enda. Da er det en naturlig beslutning å lage en 5.9 som inneholder noe av 6.0 nyhetene, og som er tilstrekkelig stabile.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Cronos

Etter det jeg vet, så er 5.9 veldig lik som 6.0, bortsett fra sanntids trafikkinformasjon.

Styring av høyde mht. fart konfigureres av fører selv.










P85Sept 13
P85DMars 15Solgt
P85DMai 15Solgt
Model 331.03.16Reservert



Roger (NO)

Sitat fra: laumb på mandag 24. februar 2014, klokken 10:24
Var innom et løst rykte om "omkring helgen som kommer".

Vi skal nok ikke ta noen på det om den ikke kommer denne uken altså...
Det er vel bekreftet at dette bare var løse rykter kan en si...

laumb


cdabel

sekssiders diskusjon av en oppdatering som ennå ikke er lansert.  Kanskje denne burde være en underkategori av "Tesla Psykose" tråden  :)
P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

erot

Are we there yet? Are we there yet? Are we there yet? Are we there yet? Are we there yet? How about now?

Amper

P85D :o)

PaulG

Andre som har erfaring med at høyde justeringen blir "hengende" til slutt hvis du gjentar heving flere ganger? Er det nytt?

Andreas

Til info. Jeg fikk høre at vindus åpning med nøkkelen forsvinner på 6.0

Tesla Model S
21" sommer, 85 KWh, aktiv luftfjæring, grå met, lydstudio, lyspakke, pano, park, sort nappa, Tech, Vinterpakke

Vin 24084
Bestilling 31.08
Fullført 12.09
Ventet lenge på bygging av bil.
04.11 Tesla fabrikken bygger din model S :-)
06.11 Tesla fabrikken skaffer igjen deler til din modele S :-(
Ringte Tesla Norge. Levering April 2014. NEI!
Gikk til Tesla Bergen. Bekreftet levering 19.02.14
Fikk så melding om levering 8 mars
Bilen kom på veien 5 Mars. DEILIG!

TeslaK

Sitat fra: PaulG på mandag 10. mars 2014, klokken 12:52
Andre som har erfaring med at høyde justeringen blir "hengende" til slutt hvis du gjentar heving flere ganger? Er det nytt?

Jepp. Har opplevd det flere ganger.
2019 Tesla Model S Performance
2012 Nissan Leaf

Balrog

Sitat fra: Andreas på mandag 10. mars 2014, klokken 22:29
Til info. Jeg fikk høre at vindus åpning med nøkkelen forsvinner på 6.0

Idiotisk. Kan de ikke heller la det være brukeren som velger om og hvilken funksjon som aktiveres ved langt trykk på taket på fob-en? Omtrent som man gjør på mobilen (fx. iPhones "hjem-knapp"). Laaangt trykk på taket kunne fx. brukeren velge til å åpne ladeporten, slik mange som ikke bruker UMC ønsker seg. Eller lukke alle vinduer inkl. taket. Eller starte klimaanlegget...
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

SK901

Sitat fra: Balrog på mandag 10. mars 2014, klokken 22:38
Sitat fra: Andreas på mandag 10. mars 2014, klokken 22:29
Til info. Jeg fikk høre at vindus åpning med nøkkelen forsvinner på 6.0

Idiotisk. Kan de ikke heller la det være brukeren som velger om og hvilken funksjon som aktiveres ved langt trykk på taket på fob-en? Omtrent som man gjør på mobilen (fx. iPhones "hjem-knapp"). Laaangt trykk på taket kunne fx. brukeren velge til å åpne ladeporten, slik mange som ikke bruker UMC ønsker seg. Eller lukke alle vinduer inkl. taket. Eller starte klimaanlegget...

Du har noen gode poeng!

Jeg skulle ønske man kunne konfigurere knapper og GUI etter eget ønske. Håper dog noe av dette vil bli implementert i senere tid.

sisc1337

Sitat fra: SK901 på tirsdag 11. mars 2014, klokken 01:02
Sitat fra: Balrog på mandag 10. mars 2014, klokken 22:38
Sitat fra: Andreas på mandag 10. mars 2014, klokken 22:29
Til info. Jeg fikk høre at vindus åpning med nøkkelen forsvinner på 6.0

Idiotisk. Kan de ikke heller la det være brukeren som velger om og hvilken funksjon som aktiveres ved langt trykk på taket på fob-en? Omtrent som man gjør på mobilen (fx. iPhones "hjem-knapp"). Laaangt trykk på taket kunne fx. brukeren velge til å åpne ladeporten, slik mange som ikke bruker UMC ønsker seg. Eller lukke alle vinduer inkl. taket. Eller starte klimaanlegget...

Du har noen gode poeng!

Jeg skulle ønske man kunne konfigurere knapper og GUI etter eget ønske. Håper dog noe av dette vil bli implementert i senere tid.

Det mest genialet her hadde vært å kunne konfiguere nøkkelen til å aktivere homelink slik at nøkkelen kan fungere som en garasjeåpner!:)
Perlehvit P85, 21" grå turbine, vinterpakke, panoramatak, ultra Hi-Fi lydsystem, smart luftfæring, techpakke, sikkerhetspakke, dobbeltlader, parkeringsassistent, premium interiørbelysning, hattehylle og karbonfiber interiør.

Brede

Sitat fra: sisc1337 på tirsdag 11. mars 2014, klokken 05:31


Det mest genialet her hadde vært å kunne konfiguere nøkkelen til å aktivere homelink slik at nøkkelen kan fungere som en garasjeåpner!:)

Oj! Den vil jeg også ha!  8)

Cowboystrekk

Sitat fra: Andreas på mandag 10. mars 2014, klokken 22:29
Til info. Jeg fikk høre at vindus åpning med nøkkelen forsvinner på 6.0
JAAAAAA! Da kan jeg endelig ha nøkkelen i lomma. Vindusåpnerfunksjonen er faktisk det verste med hele bilen. Å gjøre det til opsjon som man kan velge inne i menyene hadde dog vært det beste. Prosentmåler ift batter hadde også gjort seg! Det er jo på en måte det nå, men å fysisk skrevet prosent ved måleren hadde vært snedig mens du kjører!
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA