Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Smart lading -Pilotkunder søkes

Startet av Roger (NO), søndag 09. februar 2014, klokken 22:25

« forrige - neste »

laumb

Var innom et løst rykte om "omkring helgen som kommer".

Vi skal nok ikke ta noen på det om den ikke kommer denne uken altså...

sindrej

Føler på meg den er her om to uker ;)

Roger (NO)

Sitat fra: sindrej på tirsdag 25. februar 2014, klokken 09:37
Føler på meg den er her om to uker ;)
To "Tesla-uker" vel og merke...

Veggen

Siste ryktene på TMC er vel mid April basert på uttalelser fra tesla service folk.

cstromme

Noen som vet om det er noen visuelle endringer på vei?
Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

Mons

Sitat fra: Veggen på torsdag 27. februar 2014, klokken 10:54
Siste ryktene på TMC er vel mid April basert på uttalelser fra tesla service folk.

Tviler på at servicefolkene vet så mye. De bare sier noe. Et av flere eksempel: Da jeg spurte om jeg kunne vente rød adapter til påskeferien var svaret at det kunne de ikke garantere. Seks dager etterpå (sist mandag) får jeg mail om at nå er den klar for henting. De kan ikke ha mye oversikt når så enkle ting ikke er mer forutsigbart.
Tesla Model X100D 2017
Tesla Model S P85+ 2013 - solgt

Veggen

Umulig å vite selvfølgelig, derfor kalte jeg det også et rykte.
Men allikevel ikke vrient å forestille seg at erfarne ansatte over dammen har bedre oversikt enn nyansatte her på berget.

Li-Ion

Sitat fra: cstromme på torsdag 27. februar 2014, klokken 11:21
Noen som vet om det er noen visuelle endringer på vei?
Kunne godt tenke meg en oppgradering av det visuelle på den lille skjermen. Synes speedometer og grafikken rundt er litt "old-fart". Burde vært noe som står bedre i stil med bilen... Men smaken er som baken... ;)
Be afraid...

sn0le

Det hadde vært kult om de etterhvert lager forskjellige skins til GUI'et.
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

Amoss

Sitat fra: sn0le på fredag 28. februar 2014, klokken 20:11
Det hadde vært kult om de etterhvert lager forskjellige skins til GUI'et.

Det har vært sagt at dette er noe som skal komme. Men har ikke hørt noe om at det kommer nå, men har tenkt tanken selv - spesielt når Elon sier den er "Awesome" ;)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

cstromme

Tesla Model X 75
Tesla Model S 85 - Vin: 37234 (SOLGT)

Amoss

Sitat fra: cstromme på lørdag 01. mars 2014, klokken 00:33
Sagt hvor?

Elon snakket om dette på den tiden bilen ble lansert. Sorry, har ikke noen link tilgjengelig, og husker ikke akkurat når og hvor.

Eneste jeg finner når jeg søker er denne tråden (hvor dette etterlyses):
http://www.teslamotors.com/no_NO/forum/forums/display-motif
Sitat
Tiebreaker | 5. Mars 2013

Elon Musk promised customizable skins some 3 years ago, before the beta...
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Veggen

Det ryktes at luftfjærings justeringene kommer i 5.9:
SitatIn my ongoing efforts to keep the pressure on Tesla I got a response to an email yesterday. I spoke with a person of authority at Tesla who confirmed a few things:
First, he confirmed that "Smart" Air Suspension will return in version 5.9 NOT 6.0. And that it would be user definable and better than it was previously.
Second, he confirmed Tesla is NOT waiting for NHTSA to release anything. The holdup has been making sure they are getting it right. They are working diligently on a few remaining bugs to make sure that it has zero issues prior to push.
Third, he confirmed the release of v.5.9 is scheduled for "...a little less than 3 weeks from today".

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/24031-Air-Suspension-no-longer-lowers-at-highway-speeds-(FW-update-v5-8)?p=594529&viewfull=1#post594529

Celter

Jeg har inntrykk av at det finnes flere "persons of authority" i Tesla enn det finnes ansatte. Skulle man tro på alle disse ville Model S nå ha 4WD, 110 KWt batteri og alt tilgjengelig utstyr.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA