Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Generelle strøm og ladespørsmål.

Startet av andyco, søndag 09. februar 2014, klokken 10:10

« forrige - neste »

kristmara

Sitat fra: atledreier på mandag 03. februar 2014, klokken 13:21
På min bil går det ikke an å låse når det ligger en nøkkel i bilen. Syns det virker som en fornuftig løsning. Det er ingen grunn til å ha nøkkel i bilen når den er låst.

Problemet oppstår ikke før "key not detected"... Jeg liker litt bedre Leafen som har litt lengre rekkevidde på senderen slik at det går bra om den ligger i baksetet, bagasjerommet, vogna eller i tykk jakkelomme.

paulsentor

Hentet min S85 på fredag forrige uke. Skulle innom i dag å kjøpe gummimatter og noe annet stasj. Kom ikke inn i bilen etter handelen!! Endte etter halvannen time med feilsøking opp med demobil, og antagelig leiebil fra i morgen av. Noen som har noen tips til bortforklaring jeg kan avlevere på jobben i morgen? Regner med at spydighetene hagler om noen ser meg med Fiesta fra Avis.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA