Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Liten plass i baksete på TMS sa du?

Startet av Teslafanboy, lørdag 08. februar 2014, klokken 22:57

« forrige - neste »

Griffel

Sitat fra: Teslafanboy på lørdag 01. februar 2014, klokken 12:06
Er det lurt å røyke esigaretter inne eller ikke?
Det er enda lurere å slutte å røyke.

Sitat fra: El-Ing på lørdag 01. februar 2014, klokken 17:59
Fantastisk tråd, fortjener en sticky. Elbil-eiere røyker selvsagt ikke fossil-sigaretter!
Fossil-sigaretter skal det vel være vanskelig å finne, Vanlige sigarett kommer vel fra fornybare kilder, og frigir ved forberenning ikke mer CO2 enn det som ble bunnet i vekstperioden.
Men selvfølgelig er jo en el-sigar det eneste riktige valg i en Tesla for de som "må" røyke.
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

El-Ing

Sitat fra: Griffel på lørdag 01. februar 2014, klokken 18:07
Fossil-sigaretter skal det vel være vanskelig å finne, Vanlige sigarett kommer vel fra fornybare kilder, og frigir ved forberenning ikke mer CO2 enn det som ble bunnet...

Ser den, utrolig korttenkt av meg. Men at de skaper lokal forurensning selv om de ikke bidrar negativt til den globale forurensningen kan vi vel være enige om ;)

Tappatalket fra telefonen
Grå S85 mottatt 28.2.

Elmo

Sitat fra: ebbrey på lørdag 01. februar 2014, klokken 12:56
Ved røyking av sokker er det nok din egen helsegaranti som ryker først.

Sokkene ryker vel aller først ;D
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Warlock

Hmm, fortjener dette et eget forum? Passer selvsakt ikke inn under "Bilmerker" men kanskje under ny fane med "EL-sigarettmerker"?

Elmo

Jeg syns Humør og Kanari er at supert sted for slikt som dette.

Egentlig er det masse under et par nye bilmerker som som hadde passet bedre her og - syns jeg . .
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Griffel

Sitat fra: Elmo på søndag 09. februar 2014, klokken 10:45

Egentlig er det masse under et par nye bilmerker som som hadde passet bedre her og - syns jeg . .
Jeg tror det Warlock mente var at det burde være et eget avsnitt i forum om elsigaretter og merker. :D
Hyundai Ionic.

elektrolux

Er ikke vanndamp tilsatt kjemikalier farli da?

Ønsker ikke å bli utsatt for passiv innhalering av dette.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Griffel

Sitat fra: dørvakta på søndag 09. februar 2014, klokken 15:22
norsk-dampselskap.no/NorskDampselskapForum/ er forumet til foreningen norsk dampselskap som arbeider med å få esigaretter lovlig i norge :) meld dere inn i forumet der. Og ikke minst inn i foreningen :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sannelig var det ikke et forum der.
http://www.norsk-dampselskap.no/NorskDampselskapForum/index.php
Men jeg fant ingen informasjon om hvilke merker som best kan kombineres med Tesla og hvilke som passer best i en Think klasisk.
Elbil forum har 5123 medlemmer, damperene har 1187 medlemmer. Om vi antar at det er en sammheng mellom elbil og elsigarett (elsigar for klasikere), kan vi (kort)slutte at 77% av elbilister er ikke-røykere.
Hyundai Ionic.

Warlock

Sitat fra: Griffel på søndag 09. februar 2014, klokken 14:04
Sitat fra: Elmo på søndag 09. februar 2014, klokken 10:45

Jeg tror det Warlock mente var at det burde være et eget avsnitt i forum om elsigaretter og merker. :D

Jepp, og det var ment som en spøk :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA