Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Konkurrentene sover ikke

Startet av Stiania79, fredag 07. februar 2014, klokken 21:40

« forrige - neste »

Stiania79

Hei,

Fikk bekreftet at utleveringer i Norge starter i april/mai - og de går etter en liste. Prisen jeg fikk via USA var USD 650. Noen som vet hva de "prøver" å ta i Norge? Tenker at vi på lista bør da maks betale USD 650 * 6 + mva...

God helg!
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

BMW850

Må vel være den "Wait listen" man kunne sette seg opp på via Tesla-shopen det da  ???
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

MyTess

Sitat fra: Stiania79 på fredag 31. januar 2014, klokken 15:02
Hei,

Fikk bekreftet at utleveringer i Norge starter i april/mai - og de går etter en liste. Prisen jeg fikk via USA var USD 650. Noen som vet hva de "prøver" å ta i Norge? Tenker at vi på lista bør da maks betale USD 650 * 6 + mva...

God helg!

Pluss frakt og kanskje montering?

Sent from my iPhone using Tapatalk

BMW850

Prisen for de som satte seg på Wait-list var inkludert montering og iPhone 5 adapter.

MyTess

Yep, er på lista! Håper prisen og tilgjengelighet fra norge annonseres før jeg får min tur på lista!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Muffinman

Veldig spent på hva Tesla gjør med mobilstøyen som slår inn på anlegget fra området senterkonsollen skal plasseres og rundt. De må ihvertfall gjøre _noe_ hvis et skal være mobilholder i konsollen.

stianrod

Sitat fra: BMW850 på fredag 31. januar 2014, klokken 16:48
Prisen for de som satte seg på Wait-list var inkludert montering og iPhone 5 adapter.

...og frakt. Det stod i mailen at transport og montering skulle vaere "complimentary".
Har man kompensasjon paa 2500 saa blir det vel ingen MVA heller...
P3349 Model S, rød, tan, gloss, pano, alt minus barneseter til Trondheim
20. des kl. 10.00 = Julaften! ;) 
18. des EL 29597                                        10.juli "Sourcing Parts..."
16. des "henting og levering..."                    13.mai Paperwork Complete
18. nov telefonen fra DS                             09.mai Finalize
5. nov "In transit..."                                      09.april P3349/Faktura701
1.nov "In production..."                                 02.april RN927488
27.aug VIN 21249                                        01.april Verifiserer konto

BMW850

MyTess

Det hadde vært en fordel om de fikk ut prisen, og satte den på fakturaen. Da slipper vi både frakt, montering og moms(tror jeg)...... Også kan den komme når den kommer....

Sent from my iPad using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA