Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ladefeil, Schuko, UMC, flatt 12V batteri, siste software

Startet av Kjell Leaf, fredag 07. februar 2014, klokken 00:51

« forrige - neste »

Kjell Leaf

Er det noen mulighet for å godta carwings en gang for alle så man slipper å trykke godta for hver eneste tur?
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

Snøkvit

Eg blei fortalt ved overlevering at det ikkje var mogleg. Men alt dette er jo myke vare, så kanskje...
Raud Leaf, 01/2014
"Snøkvit": kvit I-miev, 02/2011-01/2014, 34.000 km totalt

Snowjoggs

Beskjeden forsvinner dersom du disabler all carwings funksjonalitet. Dårlig løsning ;)
Du må huske at dette er en bil som først kom på markede i USA, for ikke å bli saksøkt over en lav sko er dette ryggdekning fra nissan sin side.

Du kan evt istedenfor å trykke OK holde inne den blå knappen på rattet.

Blitt en vanesak å trykke OK for min del, tenker ikke over det lenger

jkirkebo

Sitat fra: Snøkvit på torsdag 30. januar 2014, klokken 16:41
Eg blei fortalt ved overlevering at det ikkje var mogleg. Men alt dette er jo myke vare, så kanskje...

Dette har folk mast om i 3 år nå uten at Nissan har gjort noe, så jeg tviler vel på at det plutselig skjer noe i nærmeste framtid...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA