Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Argumenter når man diskuterer CO2-utslipp fra elbiler

Startet av emphezis, torsdag 06. februar 2014, klokken 12:45

« forrige - neste »

Knotten

Sitat fra: Electric Wizard77 på fredag 31. januar 2014, klokken 18:58
Sitat fra: Balrog på fredag 31. januar 2014, klokken 18:17
OT: Og til dere som har ny Leaf: Det er bare et tidsspørsmål før også din kommer til å knirke som Erna Solberg i en gammel trestige.

Vel, den setningen der gjør i det minste knirkingen langt mer underholdende, tror jeg kommer til å le meg ihjæl når jeg får det bilde i hodet ved neste dump  ;D

Gleder meg allerede til neste dump.. ;D :P
Nissan Japan Leaf, blå, siden juli 2013, foreløpig 88000 km - dette er moro!!
UM-EVSE ladekabel uten kladd-forskjellen på 10A og 16A føles større enn ventet!

El gresstrimmer
El tannbørste..

Thomas Parsli

Sitat fra: Kjell Leaf på fredag 31. januar 2014, klokken 19:13
Hvordan vet du at den nye kommer til å knirke ? Det er jo gjort endringer i understellet.

Det er da meldt om knirk i 2014-modellen (både EU og Asia), så Nissan har åpenbart ikke klart å fikse problemet. Nå har jo heller ikke vindusspylerene blitt spesielt bedre -og de har fortsatt problemer med varmekolben. Aner vi et mønster?

Thomas
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (128000km, mistet to streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99900km pga. batteriproblemer)

Kjell Leaf

Sitat fra: Thomas Parsli på tirsdag 04. februar 2014, klokken 16:10
Sitat fra: Kjell Leaf på fredag 31. januar 2014, klokken 19:13
Hvordan vet du at den nye kommer til å knirke ? Det er jo gjort endringer i understellet.

Det er da meldt om knirk i 2014-modellen (både EU og Asia), så Nissan har åpenbart ikke klart å fikse problemet. Nå har jo heller ikke vindusspylerene blitt spesielt bedre -og de har fortsatt problemer med varmekolben. Aner vi et mønster?

Thomas
Varmekolben har vel nå fått nytt delenummer ifølge en tidligere tråd, får håpe den nye er bedre.
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

Ronny

Varmekolben er byttet ut i en luftvarmer.....
el-Clio -97
I-MIEV -11 Solgt
Leaf -12

Powerflux

Sitat fra: Thomas Parsli på tirsdag 04. februar 2014, klokken 16:10


Det er da meldt om knirk i 2014-modellen (både EU og Asia), så Nissan har åpenbart ikke klart å fikse problemet. Nå har jo heller ikke vindusspylerene blitt spesielt bedre -og de har fortsatt problemer med varmekolben. Aner vi et mønster?


Er jo som å høre Volvo dette her ;)
På min XC90-08 mod lever gjengangerfeil fra 2002 i beste velgående :o
Japan Leaf, levert juni 2013.
137000 km. 1 bar forsvunnet.
Tesla S70D Facelift, levert juni 2016.
52000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
13000 km.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA