Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan finner man ut hvilken amp bilen lades med?

Startet av Cowboystrekk, tirsdag 04. februar 2014, klokken 20:10

« forrige - neste »

Epleskreller

Sitat fra: kjølholdt på lørdag 01. februar 2014, klokken 10:57
Kan noen spørre spesifikt om det vil Være 12 Sc ikke Norge igjen løpet av året

en som spurte om det, men la til spørsmål om CCS.. de glemte å svare på SC.. synd
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

jsu224

Sitat fra: klauss på lørdag 01. februar 2014, klokken 11:30
Litt pinlig med alle som bruker spørsmålsmuligheten til å reklamere for sitt firma. Det er ikke derfor folk ser på seansen eller derfor Tesla besvarer spørsmål. Ellers enig med de som klager på spørsmålene. Men nå kommer et ladespørsmål om combo. :)

Pinlig er bare fornavnet! Herregud..det er ufattelig. her har det vært trøbbel med lading og det er ikke overholdt det som ble lovt av adaptere. 12V problemer og biler som stopper på veien som følge av dette..også bruker man tid på DETTE!!???

Himmel...

Moray

Fortsatt 20 min igjen.. Noen som kjenner noen som er der eller er der selv som tør?
S85

Maartensommer

Kan ikke noen bare stille spørsmålet: Hva er garantien på TMS i Norge?

DaX

Sitat fra: jsu224 på lørdag 01. februar 2014, klokken 11:37
Pinlig er bare fornavnet! Herregud..det er ufattelig. her har det vært trøbbel med lading og det er ikke overholdt det som ble lovt av adaptere. 12V problemer og biler som stopper på veien som følge av dette..også bruker man tid på DETTE!!???

Himmel...
BJØRN STJEL MIKROFONEN OG SPØR OM DETTE
Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

autofil


Epleskreller

Pinlig at ingen kan spørre om hvor det blir SC i NORGE... Han åpner med å si at de skal mer enn doble SC og ingen som følger opp...

100 superladere i Europa..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

ebbrey

100 nye SC i europa iløpet av 2014

Er det bare +1 folk som stiller spørsmål, en eller annen eier ta miccen.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

jsu224

Fuck this..jeg stikker på skitur. Bilen er ikke ladet nok grunnet Schukohelvete så jeg må kjøre Audi.


DaX

Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

Tesla-man

Det er jo helt utrolig at forlk spør om ting kun knytta til egne, ganske minimale interesseer , type "jeg her en bestemor i Grukkkedal som jeg vil besøke. Kan dere putt opp en SC der?"



Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

ebbrey

Sitat fra: Tesla-man på lørdag 01. februar 2014, klokken 11:50
Det er jo helt utrolig at forlk spør om ting kun knytta til egne, ganske minimale interesseer , type "jeg her en bestemor i Grukkkedal som jeg vil besøke. Kan dere putt opp en SC der?"

if ai put a hairdraier in mai 12v why will wararnty not 4 years.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Tesla-man

Sitat fra: DaX på lørdag 01. februar 2014, klokken 11:50
Kan noen vise Elon dette hullet på E134?


+1.  Det er for pokker her i sør det bor folk.  Kan ikke forvente SC'er på hver eneste holme langs hele kysten til Russergrensa når det nesten ikke er Mod S'er der
Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

krister461


klauss

Noen som klarte å spørre om supercharging-planene i Norge, helst nord for Trondheim?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA