Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan finner man ut hvilken amp bilen lades med?

Startet av Cowboystrekk, tirsdag 04. februar 2014, klokken 20:10

« forrige - neste »

Brede

Jeg og fruen fikk invitasjon klokka 18 i kveld, nå blir det panikklading av bil for å komme seg 50 mil ned til Oslo i løpet av natten!  :D

DaX

Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

ELTesla

Er det noen som vil påta seg ansvaret med å blogge fra eventen på dette forumet? Gudene vet hvilken kvalitet det blir på streamen.

PetterX

Jeg var så utrolig heldig å få en invitasjon av MyTess. Tusen takk skal du ha!!

Han var imidlertid ikke 100% sikker på om invitasjonen gjelder +1.

Har noen av dere mottatt invitasjon som ikke var +1?

Ville vært kjekt å vite sikkert om jeg kan ta med noen før jeg sleper dama ned til byen ;)


DaX

Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

satheesh.net

Som fryktet; jeg måtte til utlandet på jobbreise, så vi får dessverre ikke mulighet til å delta. Da har jeg plutselig 2 ledige billetter (1+1). Så hvis det er noen som ikke har adgang er det bare å si ifra. ;)

laumb


Sitat fra: DaX på fredag 31. januar 2014, klokken 21:03
Fiffen koser seg med Elon
http://e24.no/bil/tesla-sjefen-samler-oslo-fiffen-jeg-satser-alt-paa-at-det-blir-en-hyggelig-kveld/22745993

Elbilforeningens egen Snorre er også på plass til middagen i kveld. ;)
Allerede sparket inn noen spørsmål jeg håper han får muligheten til å stille for oss. ;)

Kagex

Sathesse.  Hans Magnus vil gjerne ta over inv din. Hansmagnus93@hotmail.com. Han fikk ikke posta selv da han venter på admin

Sent from my GT-I9505 using Xparent Cyan Tapatalk 2
P29687

ebbrey

Sitat fra: laumb på fredag 31. januar 2014, klokken 22:09

Sitat fra: DaX på fredag 31. januar 2014, klokken 21:03
Fiffen koser seg med Elon
http://e24.no/bil/tesla-sjefen-samler-oslo-fiffen-jeg-satser-alt-paa-at-det-blir-en-hyggelig-kveld/22745993

Elbilforeningens egen Snorre er også på plass til middagen i kveld. ;)
Allerede sparket inn noen spørsmål jeg håper han får muligheten til å stille for oss. ;)

Leste det var en misfornøyd kunde med på denne middagen også. Noen herifra?
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Harlex

Sitat fra: ebbrey på fredag 31. januar 2014, klokken 22:42
Sitat fra: laumb på fredag 31. januar 2014, klokken 22:09

Sitat fra: DaX på fredag 31. januar 2014, klokken 21:03
Fiffen koser seg med Elon
http://e24.no/bil/tesla-sjefen-samler-oslo-fiffen-jeg-satser-alt-paa-at-det-blir-en-hyggelig-kveld/22745993

Elbilforeningens egen Snorre er også på plass til middagen i kveld. ;)
Allerede sparket inn noen spørsmål jeg håper han får muligheten til å stille for oss. ;)

Leste det var en misfornøyd kunde med på denne middagen også. Noen herifra?
Det er vel Abid Raja det... Var det ikke han som lirte av seg dritt om Tesla nå sist det var drittslenging i media? Hvis det først skal komme dritt synes jeg det er greiere med mannen i gata enn en PR- kåte politikere/kjendiser. Men meg om det og han er sikkert er grei fyr ellers.... ;) :)
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

OddB

Sitat fra: Harlex på fredag 31. januar 2014, klokken 22:54
Sitat fra: ebbrey på fredag 31. januar 2014, klokken 22:42
Sitat fra: laumb på fredag 31. januar 2014, klokken 22:09

Sitat fra: DaX på fredag 31. januar 2014, klokken 21:03
Fiffen koser seg med Elon
http://e24.no/bil/tesla-sjefen-samler-oslo-fiffen-jeg-satser-alt-paa-at-det-blir-en-hyggelig-kveld/22745993

Elbilforeningens egen Snorre er også på plass til middagen i kveld. ;)
Allerede sparket inn noen spørsmål jeg håper han får muligheten til å stille for oss. ;)

Leste det var en misfornøyd kunde med på denne middagen også. Noen herifra?
Det er vel Abid Raja det... Var det ikke han som lirte av seg dritt om Tesla nå sist det var drittslenging i media? Hvis det først skal komme dritt synes jeg det er greiere med mannen i gata enn en PR- kåte politikere/kjendiser. Men meg om det og han er sikkert er grei fyr ellers.... ;) :)
- Legger den ut på Finn.no
Misfornøyd Tesla-kunde Øystein Samnøen ble invitert etter at han onsdag la ut bilde av Teslaen sin, som ble tauet av NAF, på Facebook. Han mistenker at venninnen bipper-Silje, som kjenner Musk, har tipset infosjefen om å invitere ham.

- Jeg skal dele hva som virker og hva som ikke virker med Teslaen med Musk. Den ligger på Finn.no om få dager om den ikke er fikset, slår han fast.


http://www.dn.no/dnBil/article2758031.ece
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Harlex

Tyskland er spikret i sommer i forhold til SC.... Dere som skal på eventen....Får dere muligheten og mot all formodning slipper opp for spørsmål så hør litt om Sveits, Italia og Frankrike... Jeg har noen forespørsler ute på lademuligheter på utvalgte feriehus på rivieraen... Anser det som 90% sjanse for at jeg tar turen og da er det greit å vite om ulike SC alternativer nedover... Blir det full dekning tar jeg kanskje turen på 3 dager istedenfor 4 som jeg hadde tenkt...
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

MyTess

Ikke Raja, men :

- Legger den ut på Finn.no
Misfornøyd Tesla-kunde Øystein Samnøen ble invitert etter at han onsdag la ut bilde av Teslaen sin, som ble tauet av NAF, på Facebook. Han mistenker at venninnen bipper-Silje, som kjenner Musk, har tipset infosjefen om å invitere ham.

Ifølge DN, http://www.dn.no/dnBil/article2758031.ece


Sent from my iPad using Tapatalk

Harlex

Sitat fra: MyTess på fredag 31. januar 2014, klokken 23:12
Ikke Raja, men :

- Legger den ut på Finn.no
Misfornøyd Tesla-kunde Øystein Samnøen ble invitert etter at han onsdag la ut bilde av Teslaen sin, som ble tauet av NAF, på Facebook. Han mistenker at venninnen bipper-Silje, som kjenner Musk, har tipset infosjefen om å invitere ham.

Ifølge DN, http://www.dn.no/dnBil/article2758031.ece


Sent from my iPad using Tapatalk
Nei Raja har ombestemt seg... Så det etter å ha lest hele artikkelen :P
http://e24.no/bil/tesla-sjefen-samler-oslo-fiffen-jeg-satser-alt-paa-at-det-blir-en-hyggelig-kveld/22745993

Jaja. La oss håpe det kommer masse konstruktivt og kjekt ut av dette besøket fra Musk....
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

nofuelno

Sitat fra: MyTess på fredag 31. januar 2014, klokken 17:56
Ok, da har jeg fått ordnet billett til meg:)

Jeg har en ledig +1

I tillegg fikk jeg fra en kollega som altså har en billett i sitt navn. Du må altså oppgi navnet på denne personen for å komme inn. Jeg antar at denne også har en +1 men garanterer ikke det.

Førstemann som ber om billett med svar på denne posten blir kontaktet via PM.


Sent from my iPad using Tapatalk

Tar gjerne en billett ;)
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA