Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvordan finner man ut hvilken amp bilen lades med?

Startet av Cowboystrekk, tirsdag 04. februar 2014, klokken 20:10

« forrige - neste »

Øyvind.h

Sitat fra: Lille Lance på onsdag 29. januar 2014, klokken 22:35
Sitat fra: Øyvind.h på onsdag 29. januar 2014, klokken 22:27
De måtte bytte lokale. Skøyen har bare plass/godkjent for 500 pers. Men vi blir nok fort det doble gitt  ;)
Flere som kan få komme eller et mer egnet lokale enn Skøyen?
Dessverre tror jeg nok bare de slapp inn for mange i første omgang før de rakk å stenge slusene. Sikkert mange som valgte +1 :)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

MyTess

Noen med ledig billett? Vil gjerne dra, men har ikke fått noe epost om arrangementet!


Sent from my iPad using Tapatalk

Knut Øygard

Sitat fra: VigdisA på onsdag 29. januar 2014, klokken 20:47
Sitat fra: Bruto Maccaroni på onsdag 29. januar 2014, klokken 19:29
Sitat fra: VigdisA på tirsdag 28. januar 2014, klokken 12:45
Her må det jo bli en del som kommer i sin Tesla? Det ville være synd om begrenset parkeringsmulighet forhindrer massemønstring av biler?
Kanskje det finnes et sted vi kan samles i etterkant og ta et bilde?

Det er en relativt stor parkeringsplass i Harbitzalléen 7, ca 1,1 km unna Tesla Skøyen. Her er det alltid mye ledig i helgen så det er nok plass til mange Teslaer der på lørdag. Det er ikke gratis, men heller ikke fryktelig dyrt. 10 eller 20 kr pr time tror jeg.
Harbitzalleen hadde sikkert vært bra på Skøyen ja.
Nå som det er flyttet til Folketeateret - hva kan være et passelig sted å treffes da?

Vi kan vel fylle Yongstorget med Teslaer?
Hvem spør man om lov til det? Fabian?
Model S 85, P1480 Hentet 28. Sept 2013

Aikon74

Skulle så gjerne ha vært der, men det ble fullbooket før jeg fikk svart :) dere som har muligheten får ha en knall dag!


Sent from my iPhone using Tapatalk

christian1986

Har nok en "+1" ledig til den som måtte ønske å få dette med seg :)

eledille

Jeg har kommet på to ting til å spørre om:

Ved en tidligere anledning har jeg sett Elon love turn-by-turn navigasjon basert på google maps. Dette ville være veldig nyttig for ikke-tech-bilene. Er det noen plan for når dette kommer?

I dag kan vi sette opp ladestart på et senere tidspunkt (scheduled charging). Men det ville være enda nyttigere å kunne sette opp ladestopp, særlig om man kunne krysse av for batterivarming og kupévarming også. Da ville bilen selv finne ut av når den må starte lading og varming for å være klar til rett tid. Dette ville gi minimalt varmetap og maksimal lading uten å drive med noe hoderegning.
Oslo
Think City 2001 siden 2007       :)    Nå med havarert batteri :(
TMS 85 siden september 2013  8)
Nissan Leaf siden februar 2014 :)

nofuelno

Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 - Think Classic 2004 - Maranello

erot

Jeg avbestilte min to plasser på mail like etterpå siden jeg ikke rekker det likevel. Fikk ikke svar men derimot ny bekreftelse i dag. Kanskje adressen er no reply? I alle fall, den første som svarer under sender jeg en PM med navnet mitt, men kan da altså ikke garantere at jeg har plassene enda. Evt kan du ringe Tesla selv og sjekke.

AndersinOslo

Renault Kangoo electrique 2002-06
Tesla model s 2013-

tormodl

Sitat fra: erot på torsdag 30. januar 2014, klokken 00:50
Jeg avbestilte min to plasser på mail like etterpå siden jeg ikke rekker det likevel. Fikk ikke svar men derimot ny bekreftelse i dag. Kanskje adressen er no reply? I alle fall, den første som svarer under sender jeg en PM med navnet mitt, men kan da altså ikke garantere at jeg har plassene enda. Evt kan du ringe Tesla selv og sjekke.

Akkurat det samme her. Bestilte først to plassar, men konkluderte etterpå med at det i grunnen passa dårleg (me bur i Stavanger).
Avbestilte også på mail, men fekk ny bekreftelse i dag.

Så eg seier derfor det samme som erot:

"Jeg avbestilte min to plasser på mail like etterpå siden jeg ikke rekker det likevel. Fikk ikke svar men derimot ny bekreftelse i dag. Kanskje adressen er no reply? I alle fall, den første som svarer under sender jeg en PM med navnet mitt, men kan da altså ikke garantere at jeg har plassene enda. Evt kan du ringe Tesla selv og sjekke."
Tesla Model S P85+ | Dolphin Grey, grått skinn, carbon, grå 21" turbine, sølv 19" cyclone, panotak, alt minus barnesete
Bestilt: 27.12.12 - #P22xx | Finalize: 17.05.13 | I produksjon:  01.10.13 - VIN 195xx | Levert: 15.11.13

Mr.Hansen

Sitat fra: tormodl på torsdag 30. januar 2014, klokken 01:06
Sitat fra: erot på torsdag 30. januar 2014, klokken 00:50
Jeg avbestilte min to plasser på mail like etterpå siden jeg ikke rekker det likevel. Fikk ikke svar men derimot ny bekreftelse i dag. Kanskje adressen er no reply? I alle fall, den første som svarer under sender jeg en PM med navnet mitt, men kan da altså ikke garantere at jeg har plassene enda. Evt kan du ringe Tesla selv og sjekke.

Akkurat det samme her. Bestilte først to plassar, men konkluderte etterpå med at det i grunnen passa dårleg (me bur i Stavanger).
Avbestilte også på mail, men fekk ny bekreftelse i dag.

Så eg seier derfor det samme som erot:

"Jeg avbestilte min to plasser på mail like etterpå siden jeg ikke rekker det likevel. Fikk ikke svar men derimot ny bekreftelse i dag. Kanskje adressen er no reply? I alle fall, den første som svarer under sender jeg en PM med navnet mitt, men kan da altså ikke garantere at jeg har plassene enda. Evt kan du ringe Tesla selv og sjekke."

Jatakk Tormodl jeg tar den gjerne.

Dag
"When breaking the Laws of Nature the punishment occurs instantly. The punishment is known in advance and always sentenced unconditionally!"

teslaz

#116
Er det noen flere som vil gi bort sin plass, så tar jeg den gjerne  ;)
Bare send meg PM så tar jeg kontakt.

Edit: Dette er ordnet. Stor takk til Maarten.
P85, Lys Blå, meget fornøyd....
ELiza levert 28/11/13
Model X 13?5

MyTess


Sitat fra: christian1986 på torsdag 30. januar 2014, klokken 00:09
Har nok en "+1" ledig til den som måtte ønske å få dette med seg :)

Jeg vil gjerne ha den? Får ikke sendt deg pn før litt senere.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Roger Kolbu

Sitat fra: Knut Øygard på onsdag 29. januar 2014, klokken 22:39
Vi kan vel fylle Youngstorget med Teslaer?
Det er nettopp dette som kommer til å skje på lørdag! :)
Skal bli litt av et syn med 50 Teslaer foran bygningen, og et smart PR-fremstøt - helt i tråd med Teslas visjon!
P#3451 VIN 22190 – TMS P85+ Grå Metallic, Panoramatak, Karbonfiber Spoiler/Dekor, 21" Grå, Sort Performance skinninteriør, Tech-/Lyd-/Lys-/Vinter-/Sikkerhets-pakke, Luftfjæring, Hattehylle, Dobbeltlader, Parkeringsassistent.
(Kortversjon: Full pakke uten barneseter)
In prod. 11.10.13. Prod. complete 18.10.13. Delivered: 30.11.13.
Bil #2: Volvo S80 T6 (321hk)
TOCN: Signature member

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA