Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvor mye ville du brukt på ny fosilbil, om Model S kostet 1.5 mill?

Startet av Kallagtunet, tirsdag 04. februar 2014, klokken 18:27

« forrige - neste »

Epleskreller

Ladern min gikk i stykker i sommer da vi skulle lade på en SC. Ble leiebil videre hjem.. Så om pollen åpnes opp kan jeg flytte over min stemme.
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

Kallagtunet

Tror ikke avstemmingen er stengt. Har du forsøkt å endre stemme.

charliefoxtrot

Yikes, har nesten 13 prosent av Model S-eierne her inne måttet ha bilberging?!

Og med over 300 respondenter kan vel det sies å være statistisk signifikant?   

Tuxedo

Det var mye ladekrøll sist vinter, og mange med flatt 12V-batteri.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

olesb

Kan jo være interessant å lage en ny poll i mars neste år for å kartlegge hvor mange som har hatt problemer gjennom høsten/vinteren, Forhåpentligvis er det mye færre enn forrige høst/vinter.
Rød S85 utlevert januar 2014. Solgt februar 2015.
Rød S85D utlevert juni 2015

Øyvind.h

Sitat fra: olesb på torsdag 30. oktober 2014, klokken 10:53
Kan jo være interessant å lage en ny poll i mars neste år for å kartlegge hvor mange som har hatt problemer gjennom høsten/vinteren, Forhåpentligvis er det mye færre enn forrige høst/vinter.
Etter at de la på sw fix forsvant ladeproblemene som fikk store oppslag forrige vinter. Bilen var alt for sensitiv, og konsekvensene ved feil stod ikke i forhold til feilen.

De har riktignok ikke kommet med noen ny UMC, men konsekvensene ved feil på UMC er vel også rettet slik at de ikke fører til driftsstans.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Tesla-man

Motorhavari med et smell i går - og jeg er ikke alene med den feilen.... >:(

P28... / 28000km / klunk siden 16000km / 20km/t / lavt pådrag / forbannet
Nåværende:
P85
P85D
Kommer:
2 x Model E
Porsche Mission E

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA