Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Frakt av ski mellom forsetene?

Startet av Black P85+, tirsdag 04. februar 2014, klokken 12:10

« forrige - neste »

Black P85+

To hvite TMS kjørte "kolonne" og sjekket vinterføre på E18 Vestfold i dag. Kjørte inn mot Tønsberg ved Gullikrysset. Noen her? ;)
Mx-5 (Svart)
Rx-8 (Svart)
M.L Evo8 (Rød(?!)
Hamann X3 3.0xd (Svart)
MB CLS (Svart)
P85+ (.....svart seff!.. ;)
Husquarna 350ccm bioklipper
Yardman 12hk snøfreser

BMW-ELLER-TESLA

Ikke meg, får min perlehvite den 17 i Drammen, så blir det E18 hjem til tbg. :-). Så veldig snart kunne det vært meg;-)
Sort P85D.

Black P85+

Jeg får min den 14 i Drammen, og kjører samme rute hjem til Tbg.. ;)
Mx-5 (Svart)
Rx-8 (Svart)
M.L Evo8 (Rød(?!)
Hamann X3 3.0xd (Svart)
MB CLS (Svart)
P85+ (.....svart seff!.. ;)
Husquarna 350ccm bioklipper
Yardman 12hk snøfreser

Black P85+

Fikk telefon fra Tesla: båten med bilen er forsinket.. :( ny levering 24 feb kl 10.. stoler ikke helt på den datoen heller..
Mx-5 (Svart)
Rx-8 (Svart)
M.L Evo8 (Rød(?!)
Hamann X3 3.0xd (Svart)
MB CLS (Svart)
P85+ (.....svart seff!.. ;)
Husquarna 350ccm bioklipper
Yardman 12hk snøfreser

BMW-ELLER-TESLA

Snakket med DS i dag. Fortsatt 17 feb... Hmmm ..vi får se..
Sort P85D.

Mila

Jeg er ofte i Tønsberg og ser at det kan være behov for lading de gangene jeg kjører Oslo/Tønsberg flere ganger i løpet av en uke. Er det noen lett tilgjengelig ladestasjoner i Tønsberg? Spesielt da i området rundt togstasjonen.
Model S85 - Dolphin Grey, sort skinn, lydpakke, lyspakke, Techpakke, luftfjæring, panotak og parkeingsassistanse.

Levering mars 2013! :)

TS

#6
Sitat fra: Mila på fredag 31. januar 2014, klokken 18:38
Jeg er ofte i Tønsberg og ser at det kan være behov for lading de gangene jeg kjører Oslo/Tønsberg flere ganger i løpet av en uke. Er det noen lett tilgjengelig ladestasjoner i Tønsberg? Spesielt da i området rundt togstasjonen.
Ja, men foreløpig kun Shucko som gir deg 13km/t . Under tak rett før innkjøringen til Farmandstredet.  Det var snakk om at det skulle komme Type2 der, men hva slags amp/volt og når vet jeg ikke..

rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

Sjøhyene

ser ut til at tesla blir godt representert i tønsberg fremover :)

bidrar selv med en blå en fra midten av mars
Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

LAH

Sitat fra: Black P85+ på mandag 27. januar 2014, klokken 20:39
To hvite TMS kjørte "kolonne" og sjekket vinterføre på E18 Vestfold i dag. Kjørte inn mot Tønsberg ved Gullikrysset. Noen her? ;)

Mulig den ene var meg.. ;)
85 - P4126 - VIN18537
Lev. des - lev. okt - lev. november - levert fredag 13. des

arnehelge

Sitat fra: Sjøhyene på fredag 31. januar 2014, klokken 21:06
ser ut til at tesla blir godt representert i tønsberg fremover :)

bidrar selv med en blå en fra midten av mars

Ja, til nyttår var det 14 model S på Nøtterøy og 20 i Tønsberg.
Model S, P85, brun med tech, pano, park, lyd, luft, 19".  Bestilte august 2011, fikk bilen 10.sept.2013.

ebbrey

Sitat fra: TS på fredag 31. januar 2014, klokken 18:44
Sitat fra: Mila på fredag 31. januar 2014, klokken 18:38
Jeg er ofte i Tønsberg og ser at det kan være behov for lading de gangene jeg kjører Oslo/Tønsberg flere ganger i løpet av en uke. Er det noen lett tilgjengelig ladestasjoner i Tønsberg? Spesielt da i området rundt togstasjonen.
Ja, men foreløpig kun Shucko som gir deg 13km/t . Under tak rett før innkjøringen til Farmandstredet.  Det var snakk om at det skulle komme Type2 der, men hva slags amp/volt og når vet jeg ikke..

Denne var jeg ikke klar over. Syns huset er så trangt, så dette var jo flott.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

turfsurf

Sitat fra: TS på fredag 31. januar 2014, klokken 18:44
Ja, men foreløpig kun Shucko som gir deg 13km/t . Under tak rett før innkjøringen til Farmandstredet.  Det var snakk om at det skulle komme Type2 der, men hva slags amp/volt og når vet jeg ikke..

Bruk blått adapter og overgang, så får du ihvertfall 16A. Ellers er disse ladeplassene ofte opptatt av elbiler som ikke lader, siden de ligger så praktisk til ifht Farmandstredet. Fint når det er totalt 10 ladestasjoner i Tønsberg sentrum...
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Black P85+

Sitat fra: LAH på fredag 31. januar 2014, klokken 21:53
Sitat fra: Black P85+ på mandag 27. januar 2014, klokken 20:39
To hvite TMS kjørte "kolonne" og sjekket vinterføre på E18 Vestfold i dag. Kjørte inn mot Tønsberg ved Gullikrysset. Noen her? ;)

Mulig den ene var meg.. ;)

Jeg "joinet" kolonnen ved å kjøre inn mellom dere rett før avkjøringen i Gullikrysset.. :) håper jeg ikke satte en altfor stor støkk i dere... ;)
Mx-5 (Svart)
Rx-8 (Svart)
M.L Evo8 (Rød(?!)
Hamann X3 3.0xd (Svart)
MB CLS (Svart)
P85+ (.....svart seff!.. ;)
Husquarna 350ccm bioklipper
Yardman 12hk snøfreser

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA