Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Vasking, detailing etc. av Model S

Startet av Mindgame, mandag 03. februar 2014, klokken 10:49

« forrige - neste »

cairnz

Mnjae, jeg liker at bilen er bil og ikke smarttelefon. Apper kan jeg kjøre på telefon og padder og maskiner. Men hadde vært fint om navigasjonsmodulen kunne vært aktiv ved siden av speedo selv uten destinasjon, og at denne da har info om fartsgrense på stedet, samt fotobokser.

Resten klarer jeg meg fint uten.
Elbilist

rene

Etter å ha fått bilen i dag og tilbrakt litt tid i ro bak rattet fant jeg ut at jeg kunne tenkt meg Evernote. Ligger nok laaaaaangt nedi gata, men for de av oss som bruker det til alt mulig i livet kunne det vært praktisk.

SK901

Sitat fra: cairnz på onsdag 12. mars 2014, klokken 10:15
Mnjae, jeg liker at bilen er bil og ikke smarttelefon. Apper kan jeg kjøre på telefon og padder og maskiner. Men hadde vært fint om navigasjonsmodulen kunne vært aktiv ved siden av speedo selv uten destinasjon, og at denne da har info om fartsgrense på stedet, samt fotobokser.

Resten klarer jeg meg fint uten.

At bil er bil er greit nok, men jeg syns det blir litt dumt å nevne dette i denne sammenheng. Dette er ikke en typisk 'bil'.. Altså, vi snakker om en 17" touchskjerm som er montert i dashen. Muligheten for apps er et must for fremtiden.

Fordelen for deg og meg - er at du ikke trenger å røre den fremtidige "appstoren", men vi som vil, kan.

Anew

VIN 23765 finalized 21. august: In transit 4. januar, utlevert 19. februar.
Blå S60, mellombrunt, tech, rygge, pano, lys, lyd, vinter... og pakkehylle. Ikke superlader eller dobbeltlader, og lever veldig bra med det.

rene

Sitat fra: Anew på torsdag 27. mars 2014, klokken 00:24
Glympse. https://www.glympse.com/

Genial app når man er litt sent ute til en avtale.
Cool. Takk for tipset, det var stilig. Hadde absolutt vært noe for skjermen ja.

Amoss

Sitat fra: Sven-Erik på torsdag 27. mars 2014, klokken 09:01
- Mulighet for å senke HK, (med passord) med tanke på å låne bort bilen.

"Valet mode" skal vistnok komme. Mener det egentlig var lovet før jul, men dette var vel en Tesla-jul ;)

Tipper det er på plass i v6 som skal være "awsome" :)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

KaiRK

Larkollen
2012 Leaf Sølv
2014 TMS 85 Brun
2015 Cannondale Tramount 1

jakoys

Ønsker meg en toveis range-kalkulator som logger løpende effektforbruk snitt per 100m sammen med temperatur og mater data inn på en server. En server kan vaske bort peak-verdier utenfor standard-avvik (som når man leker seg med pussy-pedalen) slik at vi sitter igjen med snitt effektforbruk innenfor et temperaturintervall for hver 100m. Hadde vært et flott datagrunnlag for optimal range-kalkulering som tar høyde for det meste, både bakker, temperatur og annet. Hadde ikke blitt overrasket om Tesla allerede gjør eller har planer om noe tilsvarende... men om ikke så lager jeg det selv når jeg får bilen og Android-api er på plass i bilen.

satheesh.net

Kanskje mer en feature enn noe App, men mulighet for gestures. F.eks swipe frem og tilbake av nettsider og/eller flere faner (tabs). Er ikke spesielt ytelses optimalisert denne nettleseren i utgangspunktet, men lov å drømme! ;)

drinden

Mener å ha lest et eller annet sted at Spotify fikk spørsmål om å lage app, men takket nei. Uvist av hvilken grunn. Ble derfor Rdio.
Tror derfor det er lite sannsynlig at det kommer en Spotify app.  Kan vi håpe på Wimp?

Ellers er det mange som snakker om å spille av video. Det har vært tydelig uttalt at dette vil IKKE komme.

Jeg ønsker meg bedre navigasjon, legge inn via-punkter på en tur, vise fartsgrense på stedet osv

Ellers støtter jeg de som har etterlyst mer detaljert tripteller.

B_Tesla

Jeg ønsker meg notes. Som helst synkroniserer med mobilen. Hatt bruk for dette flere ganger. Hadde virkelig gjort seg.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

gss

Sitat fra: B_Tesla på onsdag 22. april 2015, klokken 12:55
Jeg ønsker meg notes. Som helst synkroniserer med mobilen. Hatt bruk for dette flere ganger. Hadde virkelig gjort seg.

Denne har en "notes" funksjon: http://mintesla.com
Ingen sync da.

Undertegnede

Ønsker som mange andre Spotify!

Fikk Spotify til ps4 her om dagen. Akkurat slik jeg kunne tenkt meg det til tms. Sømløst integrert med mobilen (hvis man vil) uten at man faktisk streamer. God lydkvalitet!

+mulighet for offline lister med USB hhd.

satheesh.net

Sitat fra: drinden på onsdag 22. april 2015, klokken 12:51
Mener å ha lest et eller annet sted at Spotify fikk spørsmål om å lage app, men takket nei. Uvist av hvilken grunn. Ble derfor Rdio.
Tror derfor det er lite sannsynlig at det kommer en Spotify app.  Kan vi håpe på Wimp?

Det var Elon selv som nevnte dette i all offentlighet. (Skal se om jeg finner linken ved en anledning.) Han nevnte at de hadde tatt kontakt med Spotify og de var litt "tvilende" som han sa. "And we asked Rdio and they where aboard, so, there's that". *latter fra de fremmøtte*  ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA