Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: priser på elektriker tjenester

Startet av elbas, søndag 02. februar 2014, klokken 19:45

« forrige - neste »

elbas

Hei

Jeg lurte på om det er noen som vet om planer for utbygging av hurtigladere mellom Lillehammer og Trondheim i nærmeste fremtid? Jeg vet at Eidsva/Grønn Kontakt skal sette opp en på Ringebu og en på Kvam men ellers er det ganske hurtigladetørke nordover før man kommer til Trondheim. Virker litt merkelig at ingen fokuserer på denne strekningen når det ellers er(vil bli) godt dekket på sørlandet og E(L)39?
Nissan leaf 2014

Trig8

Det planlegges en på Berkåk som skal stå klar i august-14. Ble det bygd noen på Dombås i forbindelse med Tesla-laderne?
2013 Nissan Leaf Acenta
2018 Nissan Leaf bestilt
Stjørdal

Hans Håvard Kvisle

Berkåk er ennå ikke helt i boks. Derfor er den ikke lagt inn på hurtigladekartet. Men vi får tro at finansieringa kan komme helt i orden.
St.Hanshaugen

EV - Driver

Sendte følgende spørsmål til EV-Power:
Har EV Power noen planer for hurtiglading sør for Trondheim? Strekningen Trondheim –Oppdal og Trondheim-Røros her helt blanke på kartet så vidt jeg kan se.
Dette svaret fikk jeg:
Hei,

Takk for mail.

Strekningen Trondheim – Oppdal er den neste strekningen som trenger hurtigladestasjoner. Vi arbeider i øyeblikket med konkrete planer både på Berkåk og Oppdal. Det er naturlig av det også kommer et tilbud på Støren, og vi vil starte planlegging også her i nær fremtid.

Fremdriften er avhengig av når Transnova, som forvalter statens støtteprogram for investering i infrastruktur for elbiler, vil behandle søknader om investeringsstøtte. Vi har dessverre ingen signaler på fremdrift for neste utlysning, men håper at det blir i løpet av 1. kvartal.

Når det gjelder Fv 30 mot Røros, har vi ikke startet aktivt planarbeid med den strekningen enda. Første prioritet er E6, med det er åpenbart behov for lademuligheter også den veien.

Med vennlig hilsen
EV Power AS

Gøran Vollan
Daglig leder
tlf. 48 11 46 96

www.evpower.no
epost: post@evpower.no
Hyundai Ioniq 2019 10/10-19.
E-up mottatt april 2014.E-Golf med VP bestilt 27/2-2014.Levert .23/1-15. E-Golf solgt juli 2019.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA