Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Duplisere ladelukeåpner

Startet av JWinterburn, søndag 02. februar 2014, klokken 13:37

« forrige - neste »

JWinterburn

Da er jeg tilbake, startet med 100 % kjørt 25 mil på tørr vei for det meste 60 og 70 soner, hadde 50 km rated når jeg kom hjem.. Ikke heeeelt fornøyd..  -1 - -7 grader.. 20 grader i bila.. Normalt??

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

Lanber

Når vi leser 100% SOC er batteripakken ladet til 95% av teoretisk kapasitet

sondell

Sitat fra: JWinterburn på søndag 26. januar 2014, klokken 20:02
Da er jeg tilbake, startet med 100 % kjørt 25 mil på tørr vei for det meste 60 og 70 soner, hadde 50 km rated når jeg kom hjem.. Ikke heeeelt fornøyd..  -1 - -7 grader.. 20 grader i bila.. Normalt??

50 km rated, ikke typical?
Høres uansett lite ut i de lave hastighetene. Hvis ikke det var mye småkjøring, der det har stått still i flere omganger og så varmet batteriet flere ganger. Har kjørt 24 mil i like over null grader med 94 km/h i gjennomsnitt og 140 km typical igjen (19 gr i bilen og fullstappet med ting, samboer og barn). Det var for øvrig våt vei.

JWinterburn

Beklager ideal range, det som står i appen.. Var en stopp hvor den ble kald, og oppvarming, samt en prøvekjøring med ivrig teslafan..

Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA