Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 3. Parts produkter til Tesla model S

Startet av Teslafanboy, onsdag 29. januar 2014, klokken 20:21

« forrige - neste »

Teslafanboy

Hei! Som dere vet er jeg en stor tesla fan. Nå har eg endlig spart nok penger. Men det jeg lurer på skal jeg bestille fullspekket model s untatt barneseter eller skal eg vente til model x?
Rød P85, Brune perfomance seter, karbonfiber dekor, 21" grå turbinefelger, alt utstyr untatt + og barneseter ;) Levering juni/juli

cairnz

Og du vil ha hjelp fra internettet til å bestemme hva du skal bruke tre-kvart million på?

Hvis du vil ha SUV og vil vente, bestill X. Hvis du vil ha bil så fort som mulig, bestill S. <- Kan ikke sies enklere.
Elbilist

Teslafanboy

Rød P85, Brune perfomance seter, karbonfiber dekor, 21" grå turbinefelger, alt utstyr untatt + og barneseter ;) Levering juni/juli

petersv

Teslafanboy

Tror eg går for s? Vilken farge er best klare ikke bestemme. Grå eller hvit?
Er 23år? Vilken blir kulast?

cairnz

Sitat fra: Teslafanboy på onsdag 22. januar 2014, klokken 08:37

Ingen vet prisen på X enda, da den ikke er offentliggjort.

Anbefaler deg å ta turen til nærmeste Tesla-forhandler. Så får du sett biler og farger og skinn-kombinasjoner og alt som er. Det er du som skal leve med bilen, så det er du som bør bestemme farge.
Elbilist

Teslafanboy

Vil bare ha meninger? Jeg skal bestemme æ.

Amper

det finnes egne farge tråder her på tesla s forumet..
P85D :o)

frskby

Min mening er perlemor hvit. Helt uslåelig er min mening. Har denne selv om ville ikke valgt noe annet igjen.
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

laumb

Sitat fra: Teslafanboy på onsdag 22. januar 2014, klokken 08:37

Det kan bare du bestemme.
Alder har nok ikke noe å si i denne betydningen, men jeg var 24 når jeg reserverte. Valgte hvit da jeg 1. likte hvit 2. likte hvit bedre enn de andre fargene.

turfsurf

Sitat fra: Teslafanboy på onsdag 22. januar 2014, klokken 08:14
Hei! Som dere vet er jeg en stor tesla fan. Nå har eg endlig spart nok penger. Men det jeg lurer på skal jeg bestille fullspekket model s untatt barneseter eller skal eg vente til model x?

Er du mye på fjellet om vinteren, evt har behov for å trekke noe med henger, kjøp S og reserver en X. Hvis ikke, kjøp en fet S.
Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

Cowboystrekk

Dørene gjør at Model X blir umulig for min del og flere av mine venners del :( Jeg synes den burde hatt skyvedører eller vanlige, lengre dører bak. Det blir trøblete under svært mange carporter og i mange garasjer med sånne høydekrav...
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

prophan

Tesla Model X90D - Produsert juli 2017
Midnight Silver
6 seter hvitt "skinn"
Alt utstyr inkl FSD opsjon

JWinterburn

Kjøp hvit perlemor.. Sorte felger å sota vinduer, da snakker vi. Og for all skyld, kjøp s.. Ikke x.... Uavhengig av ventetid..

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

ephan

Jeg er meget positivt overasket over innvendig plass og vinteregenskaper til Model S.  Det er utrolig hvor effektivt traction er i kombinasjon med en elektromotor som man ned i tilnærmet 0 rpm.  Og med luftfæring som kan heve bilen betydelig er den suveren. Så etter min mening er behovet for 4*4 lite.
Og trenger du mere plass enn i en S så er vel lastebil neste.

Det eneste negative er fortsatt muligheten for hengerfeste.

Så min anbefaling etter 3000km på vinterføre og flere turer på fjellet med unger og alpint + langrennsutstyr til en hel familie og mat til en hel bataljon i frunken er at TMS holder til det aller meste. Og så er den etter min mening mye lekrere enn TMX.
husk at TMX blir på størrelse med en Q7 om ikke større , og da blir det ofte utfordrene å parkere etc.

PS! Spennende å se hvordan man setter skiboks /takstative på TMX med måkevingedører.
S85 Perlehvit , 21" siden desember 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA