Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Når får vi bilene våre ?

Startet av gloom, onsdag 29. januar 2014, klokken 16:19

« forrige - neste »

gloom

Slike som disse: http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/all-weather-model-s-interior-set

Er de med som standard på de norske leveransene? Hvis ikke: er de å få kjøpt i Norge? Har ikke fått tilbud om det via leveransespesialisten i alle fall.

Edit: er det muligens noe som følger med vinterpakken? Jeg bare spekulerer her.
Tesla Model S (85 kWh) med "alt" - levert 28. februar 2014.

M.SKEIDE

Følger med stoffmatter, gummi matter kjøpes seperat.. Anbefales ;)
Tesla Model S 85kWh (P23809)  tech, park, pano, lyd, lys, luft og barneseter (blå og svart) :D LEVERT 19.DES 2013

Kone bil 2013 Leaf SV

gloom

Takk for svar. :) Hvordan får jeg kjøpt dem / levert sammen med bilen? Og hva er prisen?

Skal nemlig til New York i februar og om de hadde hatt dem på Tesla-butikken i Hells Kitchen så kunne jeg kanskje ha kjøpt dem der og tatt med hjem? De rulles vel ganske lett sammen vil jeg tro.

kjelsås1978

Jeg kjøpte mine i Miami. Mattene er mye nok til å ha i en koffert!

Frodebo

Tesla Trondheim har i alle fall. Kjøpes ved billevering.

I tillegg kan du sjekke Fjesboka. Der er det en som selger komplett sett.
Trondheim. Model S P85 2/2014 Solgt 12/2016
Model X 90D. Levert 11/1-17 Solid hvit, 5-seter, AP2.0, Vossen 22"/PH 20". Signaturmedlem TOCN

M.SKEIDE

Kosta vel ca 3000,- for innv og bagasjerom bak.. Frunk hadde di ikke pga ny frunk er mindre :/
Tesla Model S 85kWh (P23809)  tech, park, pano, lyd, lys, luft og barneseter (blå og svart) :D LEVERT 19.DES 2013

Kone bil 2013 Leaf SV

Tuxedo

Sitat fra: gloom på tirsdag 21. januar 2014, klokken 22:53
Takk for svar. :) Hvordan får jeg kjøpt dem / levert sammen med bilen? Og hva er prisen?

Skal nemlig til New York i februar og om de hadde hatt dem på Tesla-butikken i Hells Kitchen så kunne jeg kanskje ha kjøpt dem der og tatt med hjem? De rulles vel ganske lett sammen vil jeg tro.
Det blir billigst å gjøre det på den måten, hvis du allikevel skal dit.  Ta med en medium koffert, så er det null problem.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Tai

Sitat fra: gloom på tirsdag 21. januar 2014, klokken 22:53
De rulles vel ganske lett sammen vil jeg tro.

Mener jeg har hørt at de er ganske tunge. Og skal du ha med frunk/trunk sett er de jo også store matter. Så jeg ville ikke satset på å ta de med som håndbagasje  ;)

Tai
Tesla Model S, grønn 85 Kwh,
Bestilt - 06/09-13
Finalized - 14/09-13
Bygget- 15/01-14
Transitt- 21/01-14
Klargjort- 28/02-14
Utlevering - 11/03 2014 kl 15:30!
Solgt - 25/08-17

-->Model X 75D, Midnight silver, 5 seter, premium, krem interiør, Oppgradert auto.
Bestilt 11/08-17
Kaos i Mytesla 02/09-17....
Ankommet Bergen  27/10-17
Utlevert 10/11-17

----------------------------------------------------------
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

TesLars

For folk som ikke ønsker å bla opp flere tusenlapper for gummimatter så kan det kanskje være verdt å vurdere å kjøpe matter fra Jula. Koster til sammen ca. 500kr for et sett (eksl. frunk og fotbrønn bak).
Oslo
Black Model S

Tuxedo

Sitat fra: TesLars på onsdag 22. januar 2014, klokken 00:26
For folk som ikke ønsker å bla opp flere tusenlapper for gummimatter så kan det kanskje være verdt å vurdere å kjøpe matter fra Jula. Koster til sammen ca. 500kr for et sett (eksl. frunk og fotbrønn bak).
Har kjørt begge variantene (kjøpte Jula-matter mens jeg ventet på leveransen fra USA.)   Ikke helt det samme  :)
Men trunkmatten fra Jula er helt grei; ikke verdt pengene å kjøpe Teslas originale trunkmatte.  I trunken bør det ikke bli så mye søl uansett at en trenger høye mattevegger.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

gloom

SitatMener jeg har hørt at de er ganske tunge. Og skal du ha med frunk/trunk sett er de jo også store matter. Så jeg ville ikke satset på å ta de med som håndbagasje  ;)
Tenkte bare å skaffe til for og baksetene til å begynne med.

Voll1

Teslas gummi/plast-matter til framsete og baksete koster ca 1700 kr. Prisen steg til kr 2000 i desember når jeg kjøpte, men er nå på 1700 igjen! Prisen på trunk ble oppgitt til ca 2000, men her er Julas matte til kr 299 grei nok. Frunk-matten ble oppgitt til ca 1100. Jeg har ikke helt sett behovet for en matte i frunken ennå.
Model S  2013-2018
Model X  2017-

Muffinman

Har også kjøpt matter fra Jula. God nok passform, og for tilsammen kr. 550 ble det foran og bak i kupeen, bagasjerommet og nye matter bak i Corollaen. Originale matter koster vel omkring 5000. Da ofrer jeg heller perfekt passform og bytter periodisk, slik at jeg til enhver tid har rene, knallsorte matter som ikke er bleknet. Og så får man jo litt "nylukt" inn i bilen også. Kan jo bytte 10 ganger for samme prisen som et sett originalmatter.

fonberg

Sitat fra: Muffinman på onsdag 22. januar 2014, klokken 10:53
Har også kjøpt matter fra Jula. God nok passform, og for tilsammen kr. 550 ble det foran og bak i kupeen, bagasjerommet og nye matter bak i Corollaen. Originale matter koster vel omkring 5000. Da ofrer jeg heller perfekt passform og bytter periodisk, slik at jeg til enhver tid har rene, knallsorte matter som ikke er bleknet. Og så får man jo litt "nylukt" inn i bilen også. Kan jo bytte 10 ganger for samme prisen som et sett originalmatter.

Hvordan er passformen til Jula-matta i baksetet? Det er jo litt spesiell utforming av gulvet i midten (=flatt) sammenlignet med de fleste 1.0-biler.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA